Reméljük, hogy az összetettebb kampányokat szerkesztők már használják az AdWords Editor legújabb változatát! A következőkben azt foglalom össze röviden, hogy mennyiben könnyíti meg a 7.0 a kampányok szerkesztését, valamint részletesen kitérek arra is, hogy mely tulajdonságok azok, amelyeket egyelőre még nem támogat.

Újdonságok:
  • Első oldali megjelenésre vonatkozó ajánlat a kulcsszavak szintjén
  • Minőségi pontszám szintén a kulcsszavaknál
  • A körülbelüli keresési mennyiséget is megtekinthetitek a kulcsszólehetőségeknél (ahol nem szerepel szám, ott túl kevés a rendelkezésre álló adat)
  • A nyelvi és a regionális célzási beállításokat a kampánynézetnél találjátok (ez alapbeálításként rejtett, az oszlopkiválasztóra kattintva tehetitek láthatóvá)
  • Editor-használat nyomonkövetése (a Settings-ben legelöl található lehetőség bejelölésével lehetővé teszitek, hogy nyomon kövessük, mely eszközöket használjátok az Editorban, ezzel is megkönnyítitek az Editor továbbfejlesztését)
Egyelőre váratnak magukra:

1. Az ezeket használó kampányok Editorban letölthetők, de nem szerkeszthetők:
  • Videohirdetések
  • Gadgethirdetések
  • Hirdetésütemezés
  • Költségvetés-optimalizáló
  • Pozíciópreferencia
  • Speciális regionális célzás
  • Kategória szerinti célzás és kizárás
  • Weblapok kizására
  • Hely szerint célzott hirdetések
2. Editorban nem lehet sem letölteni, sem szerkeszteni:
  • Hagyományos média (audio, TV, nyomtatott)
  • Kezdő változatú Google AdWords fiók
A teljes listát megtekinthetitek az Editor angol nyelvű súgóközpontjában, valamint itt további tippeket kaphattok az Editorban való kampányszerkesztés megkönnyítéséhez és gyorsításához.