Bár a keresési hálózaton futtatott hirdetéseknek is lehet pozitív branding hatása, a Google megjelenítő partnereinek weboldalait tömörítő tartalmi hálózat sokkal több lehetőséget kínál termékek, szolgáltatások bevezetésére és márkaépítésre

Nemrég futott a tartalmi hálózaton a Cerbona imázskampánya, amelyben videohirdetések is megjelentek. Erről magával a Cerbonával és az ügynökségükkel közösen készítettünk egy rövid esettanulmányt, amely PDF-ben innen letölthető.

A click-to-play videohirdetések lényege, hogy az internetezők először egy statikus képpel találkoznak, és ha az felkelti a figyelmüket, a lejátszás gombra kattintva elindíthatják a legfeljebb kétperces, beágyazott videót. A felhasználó bármikor leállíthatja és újra elindíthatja a videót, rá kattintva pedig eljut a céloldalra. A videó lejátszása természetesen nem számít átkattintásnak, vagyis a CPC alapú árazásnál a lejátszásokért nem kell fizetni. Itt megtekinthető egy minta:



A Cerbona-kampányban a márkaismertség növelése és egy új termék bevezetése volt a cél, de a videohirdetések felhasználhatók konkrét ajánlatok népszerűsítésére is. Felhasználási ötletek, tippek, információk YouTube-videók felhasználásáról és egyéb tudnivalók itt érhetők el.

(A blog olvasói közül nagyon sokan kíváncsiak esettanulmányokra és sikertörténetekre, és ezt a visszajelzésekből tudjuk. Ha még nem küldtél visszajelzést a blogról, itt megteheted...)