Április az a hónap, amikor ugrásszerűen kezd növekedni a nyaralással és vendéglátással kapcsolatos keresések száma. Annak érdekében, hogy a most induló szezonból az utazási irodák és a vendéglátásban érdekelt ügyfeleink a lehető legtöbbet hozzák ki, két előadást szeretnék az érdekeltek figyelmébe ajánlani.

A DigitalFestival rendezvényén Andrew Pozniak, a Google turisztikai szakértője a XXI. század azon kihívásairól és lehetőségeiről fog beszélni, amelyekkel a beutaztató szektor (beleértve a hazai szállodákat és a vendéglátóipar minden további szereplőjét) már jelenleg is szembesül, a belföldi piacra értékesítő utazási irodáknak pedig hamarosan meg kell küzdeniük.

Időpont: 2009. április 29.
Helyszín: Gödör Klub, Budapest

A másik programunk a szokásos online előadás-sorozatunk soron következő része, szintén az utazásban és a vendéglátásban érdekelt AdWords-ügyfeleink részére. Ezt az előadást azoknak javasoljuk, akik már rendelkeznek alapvető ismeretekkel az AdWords-ről.

Tervezett témakörök:
  • Online tájékozódás internetes és hagyományos foglalások előtt - a magyarországi internetezők körében végzett felmérésünk eredményei
  • Az AdWords-kampányok teljesítményének növelése megfelelő kampánystruktúrával, kulcsszavakkal és hirdetésszövegekkel
  • Kevesebb kidobott pénz mélylinkeléssel
  • Új ügyfelek a tartalmi hálózatról
  • Látogatókból ügyfelek, avagy az eredmények mérése a foglalásig
  • Tippjeink a weboldal kialakításával kapcsolatban
Időpont: 2009. április 30., csütörtök, 10:30
Tervezett időtartam: 1 óra 30 perc
Ez az előadás az interneten keresztül saját számítógépről tekinthető meg, és a részvétel díjmentes. A jelentkezéseket és a kérdéseket ezen az oldalon várjuk.