Elsősorban a haladó felhasználóink fognak örülni a hírnek: a "keresési lekérdezés eredményessége" jelentés mostantól még több információt ad arról, hogy pontosan milyen lekérdezésekre jelent meg a hirdetés.

Ebben a jelentésben eddig sok lekérdezés a "további egyéb lekérdezés" sorban kapott helyet; összevontan jelentek meg többek között azok a lekérdezések, amelyekre csak egy-két kattintás történt az adott időszakban. A pontos kifejezések eddig csak szerverlogokból és megfelelően beállított Analytics segítségével voltak elérhetők. Mostantól viszont a "keresési lekérdezés eredményessége" jelentésben minden olyan lekérdezés kilistázható, amelynél legalább egy kattintás érkezett a hirdetésre, ÉS amelynél a felhasználó nem blokkolta a referrer (hivatkozó) URL továbbítását.

E jelentés többek között akkor hasznos, ha optimalizálni szeretnénk a kulcsszólistánkat: a keresési lekérdezések alapján újabb kulcsszavakat vehetünk fel a listára, módosíthatunk a kulcsszóegyezési beállításokon, és kizáró kulcsszavakkal tehetjük célzottabbá a kampányt.