Az AdWordsben a Szerkesztői irányelveknek nem megfelelő hirdetések automatikusan vagy manuálisan elutasításra kerülnek - erről a fiókbeállításoknak megfelelően értesítést küldünk. Az Elutasított hirdetések eszköz az AdWords felületén ellenőrzi az elutasított hirdetések állapotát és segít kideríteni az elutasítás okát. Használatával megtekinthető a hirdetés, a hirdetés helye, az elutasítás oka, a hirdetés javítására vonatkozó javaslatok, valamint a hirdetés elutasításának dátuma.



Az Elutasított hirdetések eszköz használata:
  1. A régi felületen a Kampánykezelés lapon kattints az Eszközök linkre, vagy az új felületen az oldal felső részén az Eszközök lapfülre
  2. A Hirdetés teljesítmény-elemzése résznél kattint a Visszautasított hirdetések lehetőségre
  3. A hirdetés szerkesztéséhez kattints a jobb szélső oszlopban található "Hirdetés szerkesztése" linkre. A hirdetés szerkesztése a megfelelő hirdetéscsoportból végezhető el. Mentés után a rendszer automatikusan elküldi a hirdetést újbóli ellenőrzésre, és jóváhagyás után megjelenik a hirdetés.
További információ Elutasított hirdetések eszközről >>>