A holnapi online előadásunkon arról lesz, szó, hogy miként lehet a legtöbbet kihozni az AdWords-kampányokból az Analytics jelentései segítségével. Összeállítottam a végleges tematikát is, konkrétan a következő témákat fogjuk áttekinteni:
  • Az AdWords és az Analytics megfelelő összekötése
  • Célok, célérték, a célhoz vezető csatorna beállítása, csatornatípusok
  • Elektronikus kereskedelmi jelentések
  • Kulcsszólisták optimalizálása visszafordulási arány, célkonverziók, oldalon eltöltött idő és egyebek alapján
  • A hatékonyság javítása mélylinkeléssel
  • A hirdetéspozíció hatása a teljesítményre - pozíciópreferencia-beállítás
  • A földrajzi célzás hatásai a teljesítményre
  • Hirdetések időzítése - hogyan befolyásolja a napszak és a hét napja a teljesítményt?
  • Hirdetésszövegek javítása
Az előadásra időpontja: 2009. július 30., csütörtök, délelőtt 10:30. Továbbra is várjuk a jelentkezéseket ezen az oldalon.