Amikor belekezdtünk az új AdWords kezelőfelület elkészítésébe, két kérdést tettünk fel magunknak. Először: Hogyan tehetjük gyorsabbá a munkavégzést? Másodszor: Hogyan segíthetünk a felhasználóinknak abban, hogy megtalálják a megfelelő eszközt a megfelelő időben annak érdekében, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki AdWords kampányaiból? Ma már úgy érezzük, hogy közel kerültünk ezekhez a célokhoz, ezért az új kezelőfelület állapota mostantól nem béta.

A visszajelzések alapján hirdetőink időt spórolnak meg a gyorsabb szerkesztésnek, jelentéskészítésnek és fiókon belüli navigálásnak köszönhetően, ugyanakkor a kampányaik teljesítményén is javítottak azáltal, hogy jobb, integrált eszközöket használtak a célzás finomítására.

Az elmúlt hónapok során további fejlesztéseket végeztünk az új AdWords kezelőfelületen, melyek keretein belül kijavítottuk a felhasználók által jelzett hibákat, és új funkciókat is bevezettünk a kampánykezelés fejlesztésére. Ha csak a múlt hónapot nézzük, bevezettük a táblázatos szerkesztést a tömeges kulcsszólista-módosításokhoz, a helybővítményeket a helyi hirdetési folyamat egyszerűsítésének érdekében, valamint az egyéni értesítéseket, hogy a megfelelő módon lehessen követni a fiók teljesítményváltozásait. Még korántsem fejeztük be - az új AdWords kezelőfelület olyan infrastruktúrára épül, amely lehetővé teszi a funkciók korábbinál gyorsabb fejlesztését, így további új funkciókkal rukkolhatunk elő az elkövetkező hónapokban.

Most, hogy az új kezelőfelület már nem béta, több fiókot véglegesen átállítunk az új kezelőfelületre.

Végezetül szeretnénk köszönetet mondani azoknak a magyarországi ügyfeleinknek, akik segítettek az új AdWords kezelőfelület tesztelésében az elmúlt kilenc hónapban. A visszajelzések rendkívül hasznosak voltak az AdWords mai arculatának kialakításához.