Az AdWords új kezelőfelületén egyéni értesítéseket kérhetsz a fiókkal vagy a kampánnyal kapcsolatos változásokról. Ha például azt szeretnéd tudni, hogy mikor volt fellendülés a megjelenítések számában valamely márka kulcsszavának hatására, csak ki kell keresni az adott kulcsszó hirdetéscsoportját, és itt a További műveletek, majd az Egyéni figyelmeztetés létrehozása lehetőségre kell kattintani.


Lehet figyelmeztetést kérni például akkor is, amikor egy hirdetéscsoportban a megjelenések száma az előző napi adatokhoz képest több mint 20 százalékkal emelkedett.

Másik példaként tegyük fel, hogy figyelmeztetést szeretnél kapni akkor, amikor a kampány a költségkeret felső határa közelében van. A figyelmeztetés beállításához először ki kell választani a Minden online kampány lehetőséget. A További műveletek gombra kattintva válaszd ki az Egyéni figyelmeztetés létrehozása opciót. Beállíthatsz egy "A napi költségkeret 90 százaléka kimerült" figyelmeztetést a kijelölt kampányra vagy a fiók minden kampányára vonatkozóan.


A figyelmeztetések megtekintése

Miután beállítottál egy figyelmeztetést, az AdWords figyeli a változásokat. Az aktuális figyelmeztetések a fiók felső részén, az Üzenetek szakaszban jelennek meg. Ezt követően bezárhatod a figyelmeztetést, vagy a Megjelenítés lehetőségre kattintva megtekintheted a fiók azon részeit, amelyek hatására a figyelmeztetés megjelent. E-mail értesítés beállítására is van lehetőség.

Az egyéni figyelmeztetések kezelése

Ha meg szeretnéd tekinteni a már beállított figyelmeztetéseket, válaszd ki a További műveletek menü Egyéni figyelmeztetések kezelése opcióját. A fiókban beállított összes figyelmeztetést megtekintheted, ha a Minden online kampány oldalon a Kampányok lapfület választod.

A figyelmeztetések kezelése során számos módosítást végezhetsz, például szüneteltetheted vagy törölheted azokat. A beállításokat gyorsszerkesztéssel is lehet módosítani. Végül pedig lehetőség van egy adott figyelmeztetés e-mailes figyelmeztetésének be- és kikapcsolására is.