Számos hirdető használ táblázatokat AdWords kampányai kezelése során, mivel így nagy mértékben felgyorsíthatók az olyan feladatok, mint például az ajánlatok módosítása, a kulcsszólisták készítése és a cél URL-ek átalakítása. Ennek hatására úgy döntöttünk, hogy kidolgozunk egy olyan módszert, amely közvetlenül a fiókodban teszi lehetővé a táblázatok használatát, és ez a funkció az új AdWords kezelőfelületen már rendelkezésre is áll.

A táblázatos szerkesztési mód bármely hirdetéscsoport Kulcsszavak lapjáról elérhető. A "További műveletek" menüben található.

(A nagyobb mérethez kattints a képre)

A tömeges beállítást talán már Te is használtad korábban a kulcsszavak ajánlatokkal és cél URL-ekkel együtt történő megadásához. A táblázatos szerkesztésnek köszönhetően ugyanezek a feladatok mostantól táblázatos nézetben is elvégezhetők. Ha pedig másik táblázatkezelő alkalmazást használsz, munkádat könnyen átviheted az AdWordsbe - csak ki kell másolnod a táblázatodban szereplő adatokat, majd beillesztheted őket a fiókodba.

Mint a táblázatokban, itt is lehetőség van a kulcsszavak és ajánlatok képletekkel történő szerkesztésére. Ha például azt szeretnéd, hogy hirdetésed az első oldalon jelenjen meg, de az ajánlatod alacsonyabb, mint az első oldalra vonatkozó ajánlat, a problémát egy képlettel orvosolhatod.

(A nagyobb mérethez kattints a képre)

Itt azt állítottam be, hogy a Max CPC értéke az első oldalra vonatkozó ajánlat (G2 mező) 120%-a legyen. Ha szeretném ugyanezt az összes kulcsszavamnál alkalmazni, egyszerűen beillesztem a képletet. Fontos, hogy az AdWordsben csak az értékeket menti a rendszer, a képleteket nem.