Ezen a héten két online előadásra szeretném felhívni az AdWords-felhasználók figyelmét:

Bevezetés a Google tartalmi hálózatába
  • Mi az a tartalmi hálózat?
  • Milyen hirdetésformátumot válasszunk: szöveges, video- vagy képes hirdetést?
  • Hogyan mérjük a tartalmi kampányok eredményességét?
Bevezető internetes tanfolyamunkat minden olyan érdeklődőnek ajánljuk, aki célcsoportjait újabb csatornákon szeretné elérni. A tanfolyam során megismerkedünk a tartalmi hálózattal, a célzási lehetőségekkel és hogy milyen eszközök, jelentések segítségével tudjuk figyelemmel kísérni kampányaink teljesítményét.

Előadó: Boda Anna
Időpont: 2009. szeptember 8., kedd, 10:30-11:30
Regisztráció >>>

AdWords-kampányok teljesítményének javítása különböző céljaink függvényében
  • Hogyan növeljük az átkattintási arányt és a minőségi mutatót?
  • Miképp szűrhetők ki a kevésbé konvertáló látogatók?
  • Hogyan lehet maximálisra növelni a kattintások számát?
Haladó AdWords-optimalizálási előadás, mely során megmutatjuk, hogyan fejleszthetők az AdWords-kampányok a különböző célok (például a látogatottság növelése, a konverziós vagy az átkattintási arány javítása stb.) függvényében. Elsősorban azok részvételére számítunk, akik már az alapvető optimalizációs trükköket elsajátították.

Előadó: Madarász Márta
Időpont: 2009. szeptember 10., csütörtök, 10:30-11:30