Szeptember utolsó két online előadásához érkeztünk; az elsőt kezdőknek ajánljuk, a másodikon inkább haladó AdWords-felhasználók részvételére számítunk:

Befektetésmegtérülés mérése az AdWordsben

Ezen az előadáson bemutatjuk, hogy miként lehet mérni az AdWords-hirdetéseire fordított pénz megtérülését az AdWords konverziókövetés funkciójával és az Analytics programunkkal. Az előadáson hallottak alapján megalapozottabb döntéseket lehet hozni az online marketing költségvetéséről és a hirdetések valódi teljesítménye alapján lehet optimalizálni a kampányt.

Előadó: Stekkelpak Zoltán
Időpont: 2009. szeptember 22., kedd, 10:30-11:30
Regisztráció >>>

AdWords-praktikák a magyar csapattól: dinamikus kulcsszóbeillesztés és társai

Több területről válogattuk össze ennek az előadásnak az anyagát: kimerítően foglalkozunk a dinamikus kulcsszóbeillesztéssel (ez az a funkció, amellyel a hirdetés szövegében dinamikusan megjeleníthető a keresett kulcsszó), megismerkedünk az Insight for Search eszköz és gadget felhasználási módjaival, valamint megmutatunk néhány, AdWords Editorral kapcsolatos trükköt, amellyel gyorsabbá tehetjük az új kampányok elkészítését. Továbbá szó lesz a nagy forgalmú kulcsszavak forgalom-maximalizálásáról és arról is, hogy miként használhatjuk a keresőt branding célokra.

Előadó: Stekkelpak Zoltán
Időpont: 2009. szeptember 24., csütörtök, 10:30-11:30