A mai nappal elindítjuk az új DoubleClick Ad Exchange programot, amely a vizuálishirdetés-helyek valósidejű adásvételének egy új színtere. Az Ad Exchange programban a vásárlók jellemzően ügynökségek és hirdetési hálózatok, akik saját hirdetéskiszolgálási és -optimalizálási technológiával rendelkeznek, míg az eladók nagyobb online tartalomszolgáltatók.

AdWords-hirdetőink számára ez azt jelenti, hogy az Ad Exchange programban részt vevő oldalak a Tartalmi hálózat részeként megcélozhatók AdWords-kampányokkal. Ehhez természetesen még az is szükséges, hogy a programban részt vevő tartalomszolgáltató engedélyezze, hogy AdWords-hirdetők is versenyezhessenek a hirdetési helyekért, valamint az oldalnak meg kell felelnie az AdSense irányelveinek.


Ha tehát szövegkörnyezet alapján célzott hirdetéseid futnak a Google Tartalmi hálózatán, a hirdetések egyre több, színvonalas portálon, weboldalon jelenhetnek meg. Az AdWords különféle funkciói (célzás, licitálás, hirdetésformátumok, jelentések, kampánykezelés) nem változnak ezzel a módosítással. A DoubleClick Ad Exchange program indulása nem befolyásolja a keresőben megjelenő hirdetéseket sem.

További információ a DoubleClick blogon és az Inside AdWords blogon érhető el (angol nyelven).