A visszajelzéseknek megfelelően véglegesítettük az év hátralévő részére szervezett online előadásaink témaköreit. Az alábbi négy webináriumot tartjuk meg a következő néhány hónapban:

Időpont: 2009. október 27. , 10:30

Az előadás elsősorban azoknak szól, akik már készítettek AdWords-kampányt és szeretnének külföldi országokból is ügyfeleket szerezni. Az előadáson bemutatunk egy konkrét sikertörténetet, átvesszük a kampányok nyelvi és földrajzi célzási lehetőségeit és megmutatjuk, hogy miként lehet külföldi tartalmi hálózati oldalakat megcélozni. Az előadás végén adunk néhány gyakorlati tippet is a nemzetközi kampányokhoz. Előadó: Stekkelpak Zoltán. Regisztráció >>>

Időpont: 2009. november 3., 10:30

Online boltok és kiskereskedők számára állítottuk össze az előadás témaköreit, amelyek alapján maximálisan kihasználhatják az ajándékvásárlási szezon megnövekedett forgalmát. Az előadáson többek között bemutatjuk a dinamikus kulcsszóbeillesztést, a megtérülés alapú licitálást és a vásárlási ciklusokhoz igazodó kampánystratégiát. Előadó: Stekkelpak Zoltán. Regisztráció >>>

Időpont: 2009. november 5. , 10:30

Nagyobb AdWords-kampányokat kezelő ügyfeleinknek és ügynökségeknek ajánljuk ezt az előadást, ahol az ingyenesen letölthető AdWords Szerkesztő programot mutatjuk be. Az előadás során a hirdetésszövegek és kulcsszavak tömeges szerkesztési lehetőségeivel is foglalkozunk. Előadó: Madarász Márta. Regisztráció >>>

Időpont: 2009. november 10. , 10:30

Az AdWords programban kezdő ügynökségeknek és új ügynökségi munkatársaknak szól ez az előadás. Szó lesz az Ügyfélközpont (MCC) felépítéséről, kezeléséről, a Google Advertising Professional (GAP) program feltételeiről és előnyeiről, továbbá az ügynökségek számára fontos havi számlázásról. Előadó: Reszler Gábor. Regisztráció >>>

Minden előadás bárki számára nyitott, a részvétel ingyenes. Az előadásokon a korábbiakhoz hasonlóan élőben válaszolunk a felvetődő kérdésekre. Minden érdeklődőt szerettel várunk!