Az AdWords használatakor legtöbben az annak igen hatékony hagyományos hirdetésformátumát, a szöveges hirdetést választják. Az AdWords programban azonban a szöveges hirdetéseken túl számos más hirdetésformátum is elérhető. Hirdetési céljaidtól függően érdemes lehet a többi formátumot is kipróbálni. A mai bejegyzésben röviden bemutatjuk e további főbb hirdetési formátumokat.


Képes hirdetések

A képes hirdetések segítségével színesebb módon oszthatod meg másokkal hirdetésed üzenetét. A képes hirdetések lehetnek állóképes vagy animált hirdetések, és használatuk hatékony módszer a vásárlók figyelmének felkeltésére a Google tartalmi hálózatán. A gyakoriságkorlát funkciónak köszönhetően megadható, hogy egy internetező legfeljebb hányszor találkozzon a hirdetéssel.


Az ingyenesen használható Vizuálishirdetés-készítő eszköz segítségével néhány perc alatt személyre szabott animált képes hirdetéseket készíthetsz és jeleníthetsz meg. Jelenleg több mint 150 különböző sablon közül lehet választani, a kreatívokban pedig el lehet helyezni saját céges logót vagy termékek képeit is.

Videohirdetések

A kattintásra lejátszott videohirdetések hossza néhány másodperc és 2 perc között lehet. Figyelmedbe ajánljuk a kattintásra lejátszott videohirdetésekről szóló útmutatónkat, amely hasznos tippeket és példákat tartalmaz. Ha inkább azonnal feltöltenéd videohirdetésedet, egyszerűen válaszd a "videó" kategóriát a Vizuálishirdetés-készítőben, így igényeidnek megfelelően személyre szabhatod a sablont.


Mobilhirdetések

A mobilhirdetések a beállított számlázási ország és a megcélzott ország függvényében érhetők el (Magyarországra ez a hirdetési forma még nem célozható).

Modulhirdetések

Leginteraktívabb hirdetési formátumunk, amellyel önálló alkalmazások helyezhetőek el a kreatívban. A modulhirdetésekből itt található egy kis ízelítő. Erről a hirdetési formáról bővebb információ itt érhető el.