A tavalyi év végén elindítottuk a Google AdWords Hirdetési szemináriumokat, ahol a résztvevők kiscsoportos oktatás képzés keretein belül tanulhatják meg az AdWords gyakorlati trükkjeit.

Havonta két szemináriumot tartunk, melyekről a továbbiakban egy rövid kedvcsináló keretein belül számolnak be a szeminárium vezetők.

Aki kedvet kapott, még regisztrálhat a következő szemináriumokra:

2010. január 28. - Budapest, Infopark D épület - Gandera Balázs - Regisztráció

2010. február 5. - Budapest, Infopark D épület - Fehér Márton - Regisztráció


Múlt pénteken (január 15-én) került sor az Online Marketing Akadémia által szervezett második AdWords Hirdetési Szemináriumra. Ezúttal is teltház volt. Nagyon jó hangulatban telt el a nap, annak ellenére, hogy meglehetősen kimerítő is volt, hiszen számos témát kellett 8 óra alatt lefedni.

A résztvevők közül most is (és minden alkalommal) kisorsoltunk egy főt, akinek a hirdetéseit közösen megtervezt
ük és be is állítotuk. Nem éppen egy könnyű esettanulmány kerekedett ki: a cég ügyviteli információs rendszerek forgalmazásával foglalkozik. Noha ez a példa egyáltalán nem volt szokványos, nem futamodtunk meg a kihívás elől és a végére – szerintem - igen csábító hirdetéseket sikerült készíteni. Bízunk benne, hogy ezt az eredmények is alá fogják támasztani.

A továbbiakban megnéztünk több, már futó AdWords fiókot és együtt kielemztük mi mindent lehetne még azokon javítani, faragni, optimalizálni.


Többek között azért is hasznos egy ilyen interaktív "rendezvény", mert sok hasonló problémával küzdő, más iparágakban tevékenykedő kollégával fut össze az ember. Egyrészt megnyugtató, hogy más is ugyanazokkal a nehézségekkel szembesül, mint mi; másrészt pedig megtapasztalhatjuk, hogy mindenre van megoldás. Rengeteget lehet tanulni mások üzletéből és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy egy-egy ilyen szemináriumon mindig születnek üzleti kapcsolatok, ismeretségek is.


Már több levelet is kaptam a szeminárium óta a résztvevőktől, akiket annyira inspirált a pénteki nap, hogy szombaton azonnal nekiálltak hirdetéseik beállításának és online stratégiájuk újragondolásának!


A nagy érdeklődésre való tekintettel természetesen folytatjuk, az időpontok mindig megtalálhatók a program honlapján. Érdemes időben jelentkezni, mielőtt betelnek a helyek:
http://www.google.hu/intl/hu/adwords/seminars/

Fehér Márton

AdWords Szemináriumvezető
Online Marketing Akadémia