A tavalyi év végén elindítottuk a Google AdWords Hirdetési szemináriumokat, ahol a résztvevők kiscsoportos oktatás keretein belül tanulhatják meg az AdWords gyakorlati trükkjeit.

Havonta két szemináriumot tartunk, melyekről a továbbiakban egy rövid kedvcsináló keretein belül számolnak be a szeminárium vezetők.

Aki kedvet kapott, még regisztrálhat a következő szemináriumokra:
2010. március 5. Budapest, Infopark D épület - Fehér Márton - Regisztráció

2010. március 19. Budapest, Infopark D épület - Gandera Balázs - Regisztráció



Február 19-én tartottuk meg a soron következő Google Adwords Hirdetési Szemináriumot az Infoparkban.

A résztvevők különösen széles tevékenységi körből érkeztek, ami talán annak is betudható, hogy minden eddiginél több vidéki résztvevőt üdvözölhettünk!
Örömmel állapítottuk meg, hogy ilyen sokan hajlandóak voltak hajnalban indulni az ország távoli szegleteiből, hogy reggel 9-kor már belevessék magukat az internet marketingbe :)

Egyes résztvevők ezúttal is felkészülten, kérdésekkel, kész hirdetési fiókkal érkeztek, ami segített életszerű példákat bemutatni, és így azok is
átugorhatják majd a tipikus kezdeti buktatókat a hallottak segítségével, akik most készülnek elkezdeni hirdetési tevékenységüket.
A délután folyamán a résztvevőkkel közösen elemeztük ki két bátor jelentkező hirdetési fiókját, és megint beigazolódott: a hirdetési szövegek megírására a szükségesnél sokkal kevesebb időt és energiát fordítanak a saját hirdetéseiket kezelő vállalkozók. A délutánra már összeszokott csapatnak sikerült néhány igazán jó szöveget összehoznia a példákhoz, és őszintén remélem, hogy egy picit mindenki belelendült a szövegírás sajátos "művészetébe".

Biztos vagyok benne, hogy a februári résztvevők hirdetéseiben nem lesznek "Kattintson a bővebb információért..." típusú hirdetési szövegek, amiért már megérte a napot együtt tölteni!

Annyira agilis, gyors társaság jött össze, hogy jutott idő az Adwords rendszerben használható képes hirdetések elemzésére, és a legfontosabb Google Analytics beállításokra és statisztikákra is.
Biztos vagyok benne, hogy egy sikeres, produktív napot zártunk péntek délután.

És legyen egyszer szó a másik oldalról is - külön élmény nekünk, az előadóknak, hogy egyre többet tudunk meg minden üzletágról, nekünk is érdekes és izgalmas belelátni a hirdetési problémákba, legyen szó pilates DVD-kről vagy online számlázó rendszerekről!

Találkozunk márciusban!

Gandera Balázs
Adwords Seminar Leader
INTREN