Hirdetéseid legjobb eredményének elérésében segítségedre lehet több eszközünk is. Az alábbiakban felsorolunk néhány eszközt, mely a Keresési Hálózaton megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban segíthet.

A Keresési Hálózathoz elérhető online eszközök

Szeretnél új kulcsszóötleteket találni? Akkor próbáld ki a Kulcsszóválasztó eszközt. Egyszerűen írd be webhelyed URL-címét vagy néhány példakulcsszót, és az eszköz új ötleteket generál, amelyeket közvetlenül felvehetsz fiókodba.

A Keresési Trendek segítségével meghatározhatod a keresési lekérdezések mennyiségének változásait az év során, amely segíthet meghatározni, mikor érdemes növelni költségkeretedet, vagy hogyan célszerű módosítani hirdetésed szövegét az év során

A Google AdWords fiókban található Keresési Hálózathoz elérhető eszközök

Nem látod hirdetésed, és szeretnéd tudni, miért? A Hirdetésdiagnosztikai eszköz személyre szabott információval szolgálhat, hogy vajon miért nem jelennek meg hirdetéseid, amikor keresést végzel.

Szeretnéd ellenőrizni, hogy megjelennek-e a hirdetéseid? Ne hajts végre keresést a Google Keresés webhelyén, mert ez befolyásolhatja minőségi mutatódat. Helyette inkább próbáld ki a Hirdetés-előnézeti eszközt.

Boda Anna, magyar AdWords csapat