A Tartalmi Hálózathoz elérhető eszközök a fiókodban

Több potenciális ügyfelet szeretnél elérni a Tartalmi Hálózaton? Próbáld ki az Elhelyezés eszközt, amelynek segítségével könnyebben megtalálhatod a hirdetési kampányod szempontjából releváns webhelyeket, így lehetővé téve új, célzott ügyfelek elérését.

A kampányaid kezeléséhez elérhető eszközök

Szeretnél hatékony és gyors módosításokat végrehajtani fiókodon? Az AdWords Szerkesztő egy ingyenesen letölthető alkalmazás, amelyet fiókod kezeléséhez használhatsz - lehetővé teszi tömeges módosítások végrehajtását, elemek másolását vagy áthelyezését a hirdetéscsoportok és kampányok között, továbbá számos egyéb műveletet is. A folyamat egyszerű: töltsd le fiókod, végezd el a kívánt módosításokat, majd a változtatások véglegesítése után töltsd fel a módosított kampányokat.

A fiókodhoz elérhető további eszközök

Szeretnéd tudni hányan kattintottak hirdetésedre, majd vásároltak vagy egyéb számodra értékes műveletet végeztek? A Konverziókövetés egy olyan eszköz, amely segít felmérni a konverziókat. Egy konverzió akkor valósul meg, amikor egy felhasználó olyan műveletet hajt végre webhelyeden, amelyet értékesnek tartasz. Ez jelentheti egy termék megvásárlását, egy fájl letöltését vagy további információ kérését. A konverziók felmérésével meghatározhatod a hirdetések és az AdWords kulcsszavak hatékonyságát fiókodban, és végrehajthatod a javításukhoz szükséges lépéseket.

Miért is ne próbálnád ki a Google Analytics szolgáltatást a látogatói magatartás mélyebb elemzéséhez webhelyeden? A Google Analytics felmérheti neked, a látogatók hogyan találtak rá webhelyedre, hogyan használták azt, és hogyan javíthatod a felhasználók navigációját. Az információk révén javíthatod a webhely megtérülését (ROI), növelheted a konverziók számát, és így növelheted bevételedet.

Nem vagy biztos abban, hogy webhelyed maximális hatékonyságú? A Webhely-optimalizáló lehetővé teszi különféle tartalmak tesztelését a webhelyeken, és annak meghatározását, melyik eredményez több konverziót. Kiválaszthatod, hogy egy oldal mely részét kívánod tesztelni (címsor, kép, promóciós szöveg), és az eszköz a tesztelés során összehasonlítja a verziókat, hogy meghatározza, milyen tartalomra reagálnak legjobban a felhasználók.

Boda Anna, magyar AdWords csapat