Márkahirdetőink visszajelzéseire reagálva, egy olyan új funkciót vezetünk be, amely lehetővé teszi ezen hirdetők számára közönségük elérését azokon a webhelyeken, amelyek legmegfelelőbbek hirdetési céljaik elérése szempontjából. A hirdetők mostantól beállíthatnak egy olyan szűrőt, amelynek használatával hirdetéseiket csak a DoubleClick Hirdetéstervező által meghatározott 1000 legnagyobb webhelyen jelenítik meg.

A DoubleClick Hirdetéstervező egy közönségkutató és médiatervező eszköz, amely felméri a webhely forgalmát, és segít azoknak a webhelyeknek a beazonosításában, amelyeket az általuk elérni kívánt ügyfelek látogatnak. Az új AdWords funkció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy kampányaikat az internet legnagyobb webhelyein futtathassák, így nagy számú felhasználót érjenek el, miközben a hirdetések csak olyan ismert webhelyeken jelennek meg, amelyek megfelelnek márkaépítési céljaiknak.

Azáltal, hogy lehetőségük van csak az 1000 legnagyobb webhelyen történő hirdetésre, a hirdetők még pontosabban irányíthatják azt, hogy milyen típusú webhelyeken jelenjenek meg hirdetéseik, miközben abban is biztosak lehetnek, hogy a webhelyek megfelelnek a márkaépítés céljának. A hirdetők ezt a szűrőt úgy aktiválhatják, hogy a "Hirdetéstervező 1000-ben nem szerepel" beállítást választják AdWords-fiókjuk "kategóriaszűrők" szakaszában.


Fontos megjegyezni, hogy a Hirdetéstervező 1000-es listája nem veszi figyelembe a teljesítménystatisztikákat, és hogy a szűrő alkalmazásával a hirdetők sok olyan webhelyet is kizárhatnak, amelyek relevánsak a hirdetett termékeik szempontjából. Emellett a most tárgyalt vagy bármely más szűrő bekapcsolása esetén a kampány kevesebb webhelyen jelenik meg, így a hirdetőknek a szűrők használatakor esetenként emelniük kell az ajánlatokat annak érdekében, hogy fenn tudják tartani a megjelenítések számát. Javasoljuk, hogy kísérletezz annak érdekében, hogy meghatározhasd, mely funkciók vagy funkciókombinációk a legmegfelelőbbek az egyéni céljaid eléréséhez.

Paul Harvey, Product Manager