Jó, ha tudod, hogy a click-to-call funkció mobilwebhely-tartalomhoz és -alkalmazásokhoz szánt változata most már teljes körűen működik, így minden AdWords hirdetőnk számára elérhető. Azáltal, hogy a népszerű click-to-call szolgáltatásunkat a mobilkeresőben szereplő hirdetéseken túl a mobiltartalmakra és -alkalmazásokra is kiterjesztettük, segítünk a hirdetőknek a mobilinterneten keresztüli elérésük növelésében; ugyanakkor a mobilos megjelenítők és alkalmazásfejlesztők részére újabb lehetőségeket nyitunk meg az üzleti terjeszkedésre.

A click-to-call szolgáltatás révén a fogyasztók kedvenc mobilalkalmazásuk használata vagy a mobileszközükről történő internetes böngészés közben, telefonon keresztül léphetnek kapcsolatba a vállalkozásokkal. A hirdetések animált szalaghirdetésként vagy szöveges hirdetésként fognak megjelenni, és a teljes internetböngészővel rendelkező mobileszközökön egy hívás gomb is szerepel rajtuk. Az új formátum használatához a hirdetőknek engedélyezniük kell a telefonbővítményeket, és hirdetéseiket a Google Display Hálózaton és a teljes internetböngészővel rendelkező mobileszközökön is futtatniuk kell.

Surojit Chatterjee, vezető termékmenedzser, Google Mobilhirdetések