Mielőtt hozzáfognál AdWords fiókod optimalizáláshoz, valószínűleg már sikerült megfogalmaznod magadban, hogy milyen célt szeretnél elérni a változtatásokkal. Van aki elsősorban a forgalom növelésére koncentrál, mások ugyanakkor jobban törődnek a költségek leszorításával vagy a megtérülési mutatójukkal.

A kulcsszó-, az ajánlat- és a költségkeretötletek, melyeket jelenleg a “Lehetőségek” lapon láthatsz, arra hivatottak, hogy segítsenek megtalálni az egyensújt a forgalom növelése és a költségek szinten tartása között. Mostantól viszont lehetőségetek van három általános hirdetői cél közül választani:

  • A költségek és a forgalom figyelembevétele – Ezen opciót választva leginkább a korábbi “lehetőségek” lapon láthatott ötletekkel találkozhatsz. Különböző javaslatok között válogathatsz, melyek vagy a forgalom növelését vagy pedig a költségek csökkenését hivatottak elősegíteni.

  • Költség megtartása vagy csökkentése – Fedezz fel új ötleteket melyek segíthetnek jelenlegi költségeid csökkentésében vagy fenntartásában
  • Forgalomnövelés – Növeld fiókod forgalmát változó költségkeret mellett.


Miután kiválasztottad fiókod célját, a “Lehetőségek” lapon az új beállításokkal szinkronban lévő ötleteket olvashatsz majd. A rendszer megjegyzi az utolsó választásod így azt nem kell ismételten beállítanod. Természetesen később bármikor szabadon módosíthatod, hogy mely opciót preferálod.

Ha szeretnél többet megtudni a “Lehetőségek” lapról, kérjük látogass el az AdWords Súgó oldalára vagy nézd meg kapcsolódó videóinkat a YouTube-on!

Petlyánszki Gábor