Örömmel jelentjük be, hogy immár Magyarországon is ezentúl többféle telefonszám lesz használható a Click-to-Call hirdetésekkel. Ezek a hirdetések egy új és igen hatékony AdWords formátumot képviselnek, amelynek keretében szöveges hirdetéseidbe plusz egy sort, valamint egy telefonszámot foglalhatsz bele, amelyre a felhasználók rákattinthatnak. A teljes értékű internetböngészővel rendelkező Google felhasználók egyszerűen a telefonszámra kattinthatnak, tehát közvetlenül a hirdetésből felhívhatják a vállalkozásodat. A Click-to-Call hirdetések a telefonszám nélküli hirdetésekhez viszonyítva általában 6-8%-os növekedést eredményeznek az átlagos átkattintási arány terén.

Mi itt az újdonság? Eddig csak ingyenes, normál vagy mobilszámok szerepelhettek a hirdetésekben kattintható telefonszámként. Mától kezdve azonban a nem normál díjszabású számokat is engedélyezzük, így a felhasználó által fizetendő telefonköltség változhat attól függően, hogy a hívás része-e a felhasználók díjcsomagjának. Ha szeretnéd megtudni, mely nem normál díjszabású számokat használhatod a hirdetéseidben, látogass el erre az oldalra.

Ha egy hirdetésben nem normál díjszabású szám szerepel, akkor a hirdetésszövegben rövid, a felelősség kizárását szolgáló szöveget ("További költségek merülhetnek fel") illesztünk a hirdetésszövegbe. Mivel a hirdetések nem tartalmazzák a hívások percdíját, és az ilyen számoknál a költségek szolgáltatónként eltérhetnek, szeretnénk tájékoztatni a felhasználóinkat, mielőtt hívást kezdeményeznek.

A Click-to-Call hirdetések beállítása egyszerű, és olyan vállalkozásoknak szántuk ezt a megoldást, melyek országosan reklámozott telefonszámmal, például egy telefonos központot kapcsoló számmal rendelkeznek. Ezek a nem normál díjszabású számok a helybővítményeket használó Click-to-Call hirdetéseknél nem használhatók, de ingyenes telefonszámok, helyi számok és mobilszámok ezeknél is alkalmazhatók.

Reméljük, hogy Magyarország számos vállalkozása fog élni ezzel a nagyszerű lehetőséggel, melynek köszönhetően már telefonon is új ügyfeleket lehet szerezni.

Írta: Mike Schipper, termékmarketing-menedzser, mobilhirdetések, EMEA.