Módosítottuk az AdWords alkoholra vonatkozó hirdetési irányelvét, így mostantól engedélyezzük a tömény alkoholok és likőrök értékesítését célzó hirdetéseket is. Ez annak az irányelv-módosításnak a kiterjesztése, amelyet 2008 decemberében hajtottunk végre, ekkor engedélyeztük a tömény alkohollal és likőrökkel kapcsolatos márkaépítő jellegű hirdetéseket (link az angol nyelvű bejelentéshez).

A tömény alkohol hirdetői ettől kezdve népszerűsíthették az olyan webhelyeket, amelyek információkat nyújtanak márkájukról, termékeikről, illetve azokról az italokról, amelyek a termékek felhasználásával készíthetők. Mostantól pedig lehetőségük nyílik a tömény alkohol online értékesítésére szolgáló webhelyek népszerűsítésére is, és a termékeket árusító kereskedőhöz vagy különleges akciókhoz is irányíthatják a felhasználókat.

Az irányelvnek való megfeleléshez a hirdetésnek és a webhelynek be kell tartaniuk bizonyos hirdetési korlátozásokat - többek között nem célozhatnak gyermekeket, nem sugalmazhatják azt, hogy az alkoholfogyasztás bizonyos előnyöket biztosít, és nem jeleníthetnek meg nem megfelelő tartalmat. Érvényes továbbá a hirdetésekre a célzott országok minden további korlátozása is.

Folyamatosan kiértékeljük hirdetési irányelveinket annak érdekében, hogy azok továbbra is hatékonyak maradhassanak. Azért hoztuk meg az alkohollal kapcsolatos irányelv módosítására vonatkozó döntésünket, hogy több hirdető használhassa az AdWords szolgáltatást a termékei népszerűsítésére.

Írta: Dan Friedman, az Inside AdWords csapatának tagja