Keményen küzdünk azért a Google Display Hálózaton, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegyük a vizuális hirdetést a hirdető cég méretétől és költségkeretétől függetlenül. 2008-ban bemutattuk a Vizuálishirdetés-készítőt, amellyel percek alatt lehet vizuális hirdetéseket tervezni - ingyen.

Ma a Vizuálishirdetés-készítő több fejlesztését is szeretnénk bemutatni, hogy segítsünk minden kitűzött marketingcélod elérésében - kezdve a konverziók növelésével egészen a márkaépítésig.

Akár több száz hirdetést is lehet egyszerre kezelni a csoportos másolással és szerkesztéssel
Az AdWords Szerkesztő legújabb verziójával átmásolhatod a Vizuálishirdetés-készítővel létrehozott hirdetéseidet egy másik kampányba, és csoportosan végezhetsz rajtuk alapvető módosításokat, például megváltoztathatod a hirdetések nevét, célját, megjelenített URL-jét, illetve a hirdetésállapotokat. Az AdWords Szerkesztővel gyorsan készíthetsz személyre szabott hirdetéseket minden hirdetéscsoporthoz. Létrehozhatsz például egy futóedzésekre vonatkozó tippeket reklámozó hirdetést, és a személyre szabásnál megemlítheted a helyi maratont bizonyos városokban.

Ha már használod az AdWords Szerkesztőt, a rendszer rá fog kérdezni az automatikus verziófrissítésre. Az utasításokat követve megőrizheted a még fel nem töltött módosításokat. Ha még nem használod az AdWords Szerkesztőt, látogass el webhelyünkre, ahol további információkat tudhatsz meg, és letöltheted a Szerkesztőt.

Figyelemfelkeltés a közösségi és a kibontható sablonokkal
A Vizuálishirdetés-készítő új közösségi és kibontható sablonjait úgy alakítottuk ki, hogy segítsenek a felhasználók figyelmének felkeltésében és ezáltal a márkaépítésben. A jelenleg tesztelt közösségi sablonok elhelyezik Twitter-fiókod legújabb bejegyzéseit a hirdetésben. A közösségi sablonok nagyon hasznosak, ha naponta változó promóciókat szeretnél reklámozni. Nem kell egy teljesen új hirdetést készítened; elég, ha elküldesz egy tweetet. Ezekkel a sablonokkal Twitter-követőid köre is növelhető.

Szintén új lehetőséget jelentenek a kibontható sablonok, amelyek nagyobb területet biztosítanak a hirdetésnek, ezáltal jobban ösztönzik az érdeklődő felhasználókat. Ha egy felhasználó a kibontható hirdetésre kattint, akkor a formátumától függően eredeti szélességének vagy magasságának kétszeresére növekszik. Játékokkal foglalkozó, kereskedelmi és szórakoztatóipari ügyfeleink nagyon sikeresen alkalmazzák ezt az új formátumot.

A sablonok testreszabásával tökéletes hirdetést készíthetsz
Új szolgáltatás a sablonok testreszabhatósága is. Ez nagyobb rugalmasságot jelent, és lehetővé teszi, hogy pont olyan hirdetést hozz létre, amilyet szeretnél. Oda helyezheted a szövegmezőket és a képeket a sablonban, ahová szeretnéd. A szövegmezőket át is méretezheted, így több szöveget is elhelyezhetsz. Ehhez az egészhez 180 sablon, közel 100 féle betűkészlet és végtelen sok szín közül választhatsz - a hirdetés kialakításának semmi sem szab határt.
Még nem próbáltad ki a Vizuálishirdetés-készítőt? Ha el szeretnéd kezdeni, kattints a Hirdetések lapfülre az AdWords-fiókodban. Ezt követően kattints az Új hirdetés lehetőségre, és válaszd a "Vizuálishirdetés-készítő" lehetőséget.

Írta: Kari Wilson, termékmarketing-menedzser