Az elszámolhatóság az AdWords egyik fő elve. A hirdetői tapasztalat javítása érdekében módosításokat hajtunk végre az AdWords irányelveiben, hogy a harmadik féllel dolgozó hirdetők megismerjék, hogyan teljesít számukra az AdWords, és tudják, mit várhatnak el a harmadik felektől. Meggyőződésünk, hogy hosszabb távon a harmadik feleknek is érdeke arra koncentrálni, ami a hirdető szempontjából a legjobb.

2010 augusztusában számos változásról tájékoztatást adtunk arra vonatkozóan, ahogyan a harmadik feleknek jelentésekkel és adatokkal kell szolgálniuk az AdWords programról az ügyfeleiknek, beleértve egy tájékoztató dokumentumot is, amelyet minden olyan harmadik félnek közzé kell tennie, akinél a hirdetők kiadásainak 80%-a havi 200 ezer forintnál kevesebb.

Most arról szeretnénk tájékoztatni, hogy frissítettük az AdWords irányelveit egy harmadik felekre vonatkozó irányelv-szakasszal, amely tartalmazza a fenti jelentési és nyilvánosságra hozatali kötelezettségeket. Tisztáztuk továbbá a megfelelés végrehajtatását és a nem megfelelés kezelését, valamint ismertettük, hogyan léphetnek velünk kapcsolatba a hirdetők, ha bármiféle panaszuk lenne a harmadik felekkel kapcsolatban.

Meggyőződésünk, hogy a legtöbb ügynökség, viszonteladó és más harmadik fél, aki az AdWords szolgáltatást értékesíti, már találkozott ezekkel az irányelvekkel, és rendszereik csak minimális módosítást igényelnek, vagy nem igényelnek módosítást. A kiválasztott harmadik felek proaktív auditálása 2011. április 1-jével indul, de javasoljuk, hogy már ma kezdd meg az ezen irányelvek betartásához szükséges lépések végrehajtását. Tájékoztatunk, hogy továbbra is kivizsgálunk minden panaszt, és megtesszük a megfelelő lépéseket.

A hirdetők számára frissítettük az AdWords súgóját, hogy információval és linkekkel szolgáljunk a megfelelő, harmadik felekre vonatkozó irányelvekhez. Amennyiben úgy találod, hogy egy harmadik fél megsérti az irányelveinket az AdWords súgójában elérhető "Kapcsolatfelvétel" űrlapon keresztül kapcsolatba léphetsz velünk

Reméljük, hogy ezzel egyértelművé válik a harmadik felek, illetve a hirdetők számára, hogy mely irányelveket kell betartaniuk harmadik fél partnereinknek, és kellő információ áll rendelkezésre a Google harmadik felekre vonatkozó követelményiről. Meggyőződésünk, hogy ezeknek az új követelményeknek köszönhetően a harmadik féllel együttműködő hirdetők jobban tisztában lesznek a nyújtott értékekkel, és nagyszerű tapasztalatban lehet részük.