A Hirdetés-előnézeti eszköz segítségével egyszerűen ellenőrizheted, hogy miként jelennek meg hirdetéseid a Google-on, anélkül, hogy plusz megjelenítéseket vagy kattintásokat halmoznál fel. Amennyiben beállítasz egy adott helyet az előnézethez, akkor is megtekintheted, hogy miként jelenik meg hirdetésed egy átlagos debreceni felhasználó számára, ha egyébként épp Budapesten tartózkodsz.

Nemrégiben feljavítottuk az előnézeti eszköz külsejét, és néhány hasznos új funkciót is bevezettünk. Ha a hirdetések előnézetének megtekintése közben bejelentkeztél a fiókodba, akkor az integrált kulcsszóelemzés eredményeit tekintheted meg. Az alábbi példában a vörös rózsa kulcsszót adtuk meg, hogy leellenőrizzük, jelenít-e meg hirdetéseket Debrecenben:


Amellett, hogy megjeleníti a hirdetéseidet az adott keresésnél, a Hirdetés-előnézeti eszköz ekkor megerősíti, hogy hirdetésed megjelenik, illetve a releváns kampányhoz és hirdetéscsoporthoz kapcsolódik. Ha a hirdetésed nem jelenik meg, a Hirdetés-előnézeti eszköz megmondja, hogy miért, és segít Neked annak megértésében, hogy az ajánlataidat, földrajzi célzásodat vagy napi költségkeretedet kell-e módosítanod, netán optimalizálnod kell a fiókodat.

Az új Eszköz beállítással megtekintheted és elemezheted a csúcskategóriás mobilkészülékeken megjelenő hirdetéseidet is. Lehetőséged van még a Téged érdeklő eszköz és szolgáltató személyre szabására is - végre úgy is ellenőrizheted hirdetésed láthatóságát a különböző eszközökön, hogy nem kell kölcsönkérned az összes ismerősöd telefonját.

Ez a funkció különösen akkor hasznos, ha helybővítmények használatával mobilhirdetési kampányodat nem a saját tartózkodási helyedre, hanem máshová célzod. Azzal, hogy megadod a Hirdetés-előnézeti eszközben a szélességi és hosszúsági fokokat, gyorsan meggyőződhetsz arról, hogy hirdetéseid megfelelően megjelenítik-e a vállalkozásod címét az adott hely mobilfelhasználói számára. Arról is meggyőződhetsz, hogy látható-e hirdetéseidnél egy távolságjelölő, amely a felhasználók tudtára adja, hogy pontosan milyen messzire tartózkodnak a vállalkozásodtól.

Ezeket az új funkciókat a Hirdetés-előnézeti eszközben próbálhatod ki, amely megtalálható AdWords-fiókod Jelentések és eszközök lapján. Másik lehetőségként közvetlenül is felkeresheted a www.google.com/adpreview webhelyet.