Örömmel jelentünk be egy olyan új hirdetésrotációs beállítást az AdWordsben, amelynek segítségével a konverziókat szem előtt tartva is optimalizálhatsz. Korábban két lehetőséged volt:
  • Kattintásokra optimalizált: Azok a hirdetések jelennek meg gyakran, amelyek valószínűleg több kattintást érnek el
  • Rotáció: A hirdetések egyenletesebben jelennek meg
Most pedig, a harmadik lehetőség révén kiválaszthatod, hogy a valószínűleg több konverziót elérő hirdetések gyakrabban megjelenjenek.

Mindig is arra ösztönöztünk, hogy minél több hirdetésváltozatot tesztelj egy hirdetéscsoportban, és abban is felajánlottuk segítségünket, hogy a legnagyobb átkattintási aránnyal rendelkező hirdetéseket gyakrabban jelenítsük meg. Néhányan azonban arról számoltatok be, hogy a legmagasabb átkattintási arányú hirdetés nem mindig esik egybe a legnagyobb konverziós arányú hirdetéssel, így a kattintások helyett a konverziókra szeretnétek optimalizálni. Mától kezdve végre ezt is megtehetitek.

Az új beállítás használatához fiókodban aktiválva kell lennie a konverziókövetésnek , ugyanis az eszköz adatait használjuk fel annak meghatározására, hogy mely hirdetés éri el valószínűleg a legtöbb konverziót. Amikor nincs elegendő adatunk a döntés meghozásához, azt a hirdetést jelenítjük meg, amelyik a legnagyobb valószínűséggel ér el kattintásokat. Ha használod a Konverziókövetés eszközt, akkor a Konverziókra optimalizált lehetőség elérhető bármely kampányod Beállítások lapjának Speciális beállítások allapjáról, a Hirdetésmegjelenítés: Hirdetésrotáció, gyakoriságkorlát résznél. Aktiválását követően rendszerünk alkalmazni fogja minden olyan hirdetésnél, amely megjelenik a Google-on, illetve keresési és Display partnereink webhelyein.



Reméljük, azzal, hogy még egy módszert nyújtunk a "legjobban teljesítő hirdetés" meghatározásához, könnyebbé tesszük a kísérletezést hirdetéseiddel, és segítünk annak azonosításában is, hogy mely hirdetéseid a legsikeresebbek a hirdetési céljaid elérésében. Ha további információt szeretnél a hirdetésrotációs beállításokról, kérjük, keresd fel a Súgót .

Lisa Shieh, az Inside AdWords csapatából