• Rendezd külön kampányba (bizonyos esetekben külön fiókba is akár) a mobil hirdetéseidet, ezzel növelheted hirdetéseid célzási pontosságát, illetve pontosabb képet kaphatsz azok teljesítményéről.
  • A számítógépeket célzó kampányokkal kapcsolatos aranyszabályok a mobilhirdetések esetén is érvényesek, így továbbra is javasolt tematikus hirdetéscsoportokat és kreatívokat létrehoznod, melyekhez kapcsolhatsz egy vagy több precíz kulcsszólistát.
  • Alkalmazz mobil-specifikus, cselekvésre ösztönző kifejezéseket hirdetéseidben, pl. hívjon most!, töltse le most!, stb.
  • Licitálj agresszívan. Mobilhirdetések esetén az organikus Google keresési eredmények felett csak 2 hirdetést jelenítünk meg (további hármat a keresési lap alján).
  • Amennyiben a telefonos lead-generálás a célod, mindenképp használj click-to-call hirdetésbővítményeket.
  • Amennyiben valamilyen alkalmazást / programot promótálsz, válaszd a click-to-download opciót.
  • Használd a Google Analytics szolgáltatást, mellyel további értékes információkhoz juthatsz a mobilkampányaid hatékonyságával kapcsolatban, pl. megnézheted, hogy a honlapod forgalmának hány százaléka érkezik mobiltelefonokról, ezen felhasználók hogyan viselkednek honlapodon az asztali számítógépes felhasználókkal összevetve. Ezentúl azt is láthatod, hogy mely termékedet / szolgáltatásodat vásárolják meg leginkább mobilokról. Ezen adatok összességéből pedig megállapíthatod, hogy mely készülékek hozzák számodra a legnagyobb profitot, melyekre így később esetleg külön kampányokat is létrehozhatsz.
Petlyánszki Gábor - Magyar AdWords Csapat