Sokkal könnyebb megoldani egy problémát, ha biztosan tudjuk, hogy mi az. Mától egyszerűbb lesz megállapítani, hogy a céloldalra és webhelyekre vonatkozó irányelvekkel vagy a céloldali minőséggel kapcsolatban merült fel probléma. Mielőtt áttekintenénk az AdWords szolgáltatásban az egyszerűbb különbségtétel érdekében végrehajtott módosításokat, nézzük meg, milyen eltérések vannak a céloldali irányelvek, illetve a céloldali minőség között.

Mi a különbség a céloldali irányelvek és a céloldali minőség között? A céloldali irányelvek mindenekelőtt azt igyekeznek biztosítani, hogy a hirdetésre kattintó emberek mindig biztonságos, megbízható és törvényes webhelyekre jussanak. Az irányelv érvényesítésével kapcsolatos döntéseket automatizált rendszerek és képzett szakértők hozzák meg. Ha felmerül a gyanú, hogy egy céloldal megsérti az AdWords irányelveit, akkor letiltjuk a céloldalhoz kapcsolódó hirdetéseket és kulcsszavakat, és nem engedélyezzük azok részvételét az AdWords aukcióiban. A céloldal minősége befolyásolhatja a hirdetéseid pozícióját és teljesítményét az AdWords aukciójában. Hasonlóan a minőségi mutató valamennyi tényezőjéhez, a céloldali minőséget is automatizált rendszerek határozzák meg.

Miben változik az AdWords kezelőfelülete? Ha egy cél URL-ed nem felelt meg a céloldalra és webhelyminőségre vonatkozó irányelveinknek, akkor eddig az úgy nézett ki, hogy a minőségi mutató értéke 1/10 volt, és megjelent egy figyelmeztetés, mely szerint a hirdetéseid alig-alig jelennek meg, valamint egy, a céloldal gyenge minőségére utaló jelzés - de a céloldalra vonatkozó irányelvek megsértésének a konkrét tényét semmilyen módon nem jeleztük.

Mostantól az érintett kulcsszavak állapotoszlopában megjelenik a "Webhely felfüggesztve" felirat. És mivel az érintett kulcsszavak nem tudnak hirdetéseket megjeleníteni, a minőségi mutatót a továbbiakban nem számítjuk ki, és nem is jelenítjük meg. Ha átváltasz a Hirdetések lapra, akkor minden olyan hirdetést is látni fogsz, amely az irányelvi lépések miatt "Felfüggesztett" állapotot jelenít meg.

Ezek a változások a céloldali irányelvek megszegésének a legtöbb esetében megfigyelhetők. Ne feledd, hogy komolyabb szabálysértések esetében azonban azonnal felfüggeszthetjük a fiókokat.

Reméljük hogy a módosításnak köszönhetően egyszerűbben észreveszed majd a céloldali irányelvekkel kapcsolatos esetleges lépéseinket, és így a korrigálás is könnyebben megy majd.

Ha további tájékoztatást szeretnél az AdWords irányelveiről vagy a céloldali minőségről, keresd fel a Súgót. Arra is lehetőség van, hogy felvedd velünk a kapcsolatot egy, a fiókodat érintő, AdWords irányelvvel kapcsolatos konkrét probléma ügyében.