Ha már valaha felvettétek a kapcsolatot az AdWords ügyfélszolgálatával, akkor nyilván tapasztaltátok, hogy a válasz emailt követően nem sokkal egy kérdőívet juttattunk el számotokra, melyben arra kérünk titeket, hogy osszátok meg visszajelzéseiteket a kollégáinkkal való kommunikációval kapcsolatban. Válaszaitok nagyon fontosak számunkra, mivel ebből kiindulva tudjuk továbbfejleszteni meglévő szolgáltatásainkat.

A beérkezett válaszok alapján egyértelműen látszott, hogy hiányoljátok a Google munkatársakkal való azonnali, direkt kapcsolatfelvétel lehetőségét. Ezen információ tudatában döntöttünk úgy, hogy mostantól nem csak emailen, hanem telefonon keresztül is kapcsolatba léphettek kollégáinkkal.

Fontos megemlíteni, hogy a telefonos ügyfélszolgálat igénybevételéhez rendelkeznetek kell AdWords fiókkal, mivel a hívás megkezdésekor meg kell adnotok a tízjegyű ügyfél-azonosítótokat. A telefonszámot megtalálhatjátok az AdWords súgó felületén miután bejelentkeztetek fiókotokba. Ügyfélszolgálatunk ezentúl reggel 10 és délután 2 óra között fogadja hívásaitokat, hétfőtől péntekig. Szeretnénk ugyanakkor megjegyezni, hogy ezen szolgáltatás keretein belül csak a Google AdWordsszel kapcsolatos kérdéseitekre tudunk válaszolni, ezért kérjük ennek tudatában vegyétek fel kollégáinkkal a kapcsolatot. Természetesen az emailben és a súgófórumon keresztül feltett kérdéseitekre ezután is a megszokott módon válaszolunk. Kérjük, hogy a továbbiakban is szánjatok néhány percet az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdőívek kitöltésére, mert mint láthatjátok, igyekszünk a visszajelzéseknek maximálisan eleget tenni.

Reméljük az új szolgáltatás mindenki tetszését el fogja nyerni. Ha tehát AdWordsszel kapcsolatos kérdésed van, ne habozz, jelentkezz be fiókodba és már hívhatsz is minket a megjelölt időszakban.

Petlyánszki Gábor
magyar AdWords csapat