Folyamatosan fejlesztjük a fiókok kezeléséhez használható eszközöket az ügynökségek és a nagy hirdetők számára, ezért bevezettük a választható bejelentkezésű fiókokat. Ez az új szolgáltatás leegyszerűsíti a fiók-létrehozási folyamatot az Ügyfélközponton (MCC) belül azáltal, hogy lehetővé teszi az új AdWords-fiókok létrehozását bejelentkezés vagy jelszó megadása nélkül.

A választható bejelentkezésű fiókok előnye az, hogy lehetővé teszik az ügynökségek és az ügyfelek számára új AdWords-fiókok létrehozását az Ügyfélközpont segítségével úgy, hogy nem kell megadniuk külön e-mail címet és jelszót az új fiókokhoz.

Az alábbiakban a szolgáltatás használatával kapcsolatos kérdésekre adott válaszok olvashatók:

  1. Hogyan hozhatok létre választható bejelentkezésű fiókot az AdWords szolgáltatásban?
    Amikor a "Fiók létrehozása" gombra kattintasz az Ügyfélközpontodban, három mezőt kell kitöltened: meg kell adnod a fiók nevét, az időzónát és a pénznemet. Látsz majd egy összecsukható linket is ("Másik felhasználó meghívása (választható)"), amely lehetőséget nyújt arra, hogy meghívj más felhasználókat a fiókba. Ha nem hívsz meg senkit, a Mentés gombra kattintás után akkor is lesz egy új, élő fiókod.
  2. Mi a teendő, ha azt szeretném, hogy a fiókhoz tartozzon bejelentkezés?
    A fiók létrehozása közben választhatod a "Másik felhasználó meghívása (választható)" lehetőséget, vagy a szokásos művelettel hívhatod meg a felhasználókat az AdWords-fiókba: lépj a "Fiókom" lapra, kattints a "Fiókhozzáférés" elemre, majd a "További felhasználók meghívása" linkre.
  3. Hova küldi a rendszer a választható bejelentkezésű fiókok értesítéseit?
    A piros jelzésű értesítéseket (például a számlázási értesítéseket és az irányelvek megsértésére figyelmeztető e-maileket) az Ügyfélközponthoz tartozó e-mail címre küldjük. A nem piros jelzésű értesítések esetében ellenőrizd, hogy engedélyezted-e az értesítéseket az "Ügyfélbeállítások" lapon az Ügyfélközpont szintjén. Ezenkívül bekapcsolhatod az "Eredményességgel kapcsolatos javaslatok" és a "Hírlevelek" lehetőséget is a választható bejelentkezésű fiókra vonatkozóan. Az ilyen értesítéseket az Ügyfélközponthoz tartozó e-mail címre küldjük.

    A választható bejelentkezésű fiókok létrehozásával kapcsolatos további kérdéseket és válaszokat az Ügyfélközpont rész tartalmazza az AdWords Súgójában.
Az Ügyfélközponthoz tartozó egyéb erőforrásokról, valamint a nagyméretű fiókok kezeléséhez használható további eszközökről az AdWords Súgójában találsz részletes ismertetést.

Katie Miller,
Agency Marketing