Amióta 2009-ben beindítottuk a hirdetések webhelylinkjei szolgáltatást, azóta folyamatosan dolgozunk azon, hogy a formátum több lekérdezés mellett és többféle eszközön legyen elérhető. Emellett a hirdetések webhelylinkjei szolgáltatás intelligens megjelenítés funkcióját is továbbfejlesztettük, mely automatikusan gyakrabban jeleníti meg a legjobban teljesítő webhelylinkjeidet. A mai napon pedig bemutatjuk a hirdetések webhelylinkjei szolgáltatás új funkcióját, a beágyazott webhelylinkeket, melyek segítségével még egyszerűbben helyezhetsz el célzott linkeket a hirdetéseidben.

A hirdetések webhelylinkjei szolgáltatás beágyazott formátumának a használata esetén a szöveges hirdetés nem bővül ki kiegészítő sorokkal. A rendszer ehelyett pontosan egyezteti a szöveges hirdetést a kampány egy vagy több webhelylinkjével, és a link automatikusan az adott webhelylink cél URL-jére fog mutatni. A beágyazott webhelylinkek révén a potenciális ügyfelek hirdetésed azon részét választhatják ki, amely közvetlenül az aktuális érdeklődésükre irányul, és így az ehhez a témakörhöz legszorosabban kapcsolódó oldalt nézhetik meg.

Ha például háztartási cikkeket értékesítesz, akkor hirdetésedben szerepelhet, hogy háztartási készülékeket, bútort és evőeszközöket is árusítasz. Ha külön webhelylinkeket állítasz be a "háztartási készülék", "bútor" és "evőeszköz" szóra, akkor ezen szavak a hirdetésben linkké válhatnak, és a potenciális ügyfeleket az érdeklődésükre számot tartó konkrét hirdetésrészhez kapcsolódó oldalra továbbíthatják. Úgy gondoljuk, hogy célzott cél-URL-ek használata esetén több felhasználó fog a hirdetésedre kattintani, és miután már eljutottak a webhelyedre, a felhasználók könnyebben meg fogják találni, amit keresnek.

A beágyazott webhelylinkek használatához engedélyezni kell a hirdetések webhelylinkjeit a kampányodban. A hirdetésednek ezenkívül a keresési eredmények fölött kell megjelenniük, és a hirdetésszöveg egy részének pontosan meg kell egyeznie a hirdetésed egy vagy több webhelylinkjével. A beágyazott webhelylinkek továbbá csak olyan hirdetéseknél jelennek meg, amelyek nem felelnek meg az egy- vagy kétsoros webhelylinkekre vonatkozó egy vagy több előírásnak.

A beágyazott webhelylinkek mostantól Japánon, Kínán és Koreán kívül globálisan elérhetők az AdWords felhasználói részére. Ha többet szeretnél megtudni a hirdetések webhelylinkjeiről és az új, beágyazott webhelylinkek szolgáltatásról, látogass el az AdWords Súgójába!