Lehet, hogy néhányan már tapasztaltátok, hogy az utóbbi napokban nagy változáson ment át a magyar AdWords Súgó hirdetési irányelveket összefoglaló oldala.

Az új felületet áttekinthetőbbé tettük, és mostantól új csoportosítás alatt találhatjátok meg a hirdetésekre és céloldalakra vonatkozó irányelveket.


Az Irányelv-központ mellett külön menüpont foglalkozik a jóváhagyás menetével is; itt sok hasznos információt találsz többek között arról, hogy mennyi időt vesz igénybe a hirdetések elfogadása, illetve, hogy hirdetéseidnek milyen jóváhagyási állapotai lehetnek a folyamat során.

Az Irányelvek megsértése menüpont pedig részletesen leírja, hogy mi a teendő akkor, ha hirdetésedet elutasították, vagy ha fiókod szabélysértés miatt felfüggesztésre került.

Reméljük, hogy az új felület segítségével könnyebben és gyorsabban áttekinthetővé válnak hirdetési irányelveink.