A Google AdWords felhasználói élményének javítása érdekében mától a szüneteltetett hirdetéseket ugyanúgy ellenőrizzük, mint az aktív hirdetéseket. Célunk, hogy kiküszöböljük a hirdetések jóváhagyásával kapcsolatos felesleges várakozást, és hogy végső soron tovább javítsuk a kampányok tervezését és kezelését.

Az új és meglévő ellenőrizetlen szüneteltetett hirdetések is át fognak esni a normál jóváhagyási eljáráson. Ez azt jelenti, hogy a szüneteltetett hirdetéseknek is meg kell felelniük az AdWords hirdetési irányelveinek, és az irányelveket be nem tartó hirdetések elutasításra kerülnek. Ha szüneteltetett hirdetéseid eredetileg el voltak utasítva, akkor azokat egyszerűen beküldheted ismételt ellenőrzésre. Ennek módjáról az AdWords Súgóban olvashatsz részletesebben.

További részletek a szüneteltetett hirdetések ellenőrzéséről és a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok az AdWords súgóközpontban találhatók.