Ha számodra a középpontban a konverziók és a CPA (ügyfélszerzésenkénti költség) állnak, akkor lehet, hogy már használod a Konverzióoptimalizálót vagy az Intelligens CPC-t kampányaid optimalizálására, hogy alacsonyabb költség mellett több konverziót érhess el. Annak biztosítása érdekében, hogy kampánybeállításaid a konverziós céljaiddal is összhangban legyenek, terveink szerint a jelenleg "Optimalizálás kattintásokhoz" hirdetésrotációs beállítást alkalmazó, Konverzióoptimalizálót vagy Intelligens CPC-t használó meglévő kampányokat átváltjuk "Optimalizálás konverziókhoz" hirdetésrotációra. Vizsgálataink során megállapítottuk, hogy az "Optimalizálás kattintásokhoz" beállításról "Optimalizálás konverziókhoz" beállításra váltó kampányok átlagosan öt százalékos növekedést értek el a konverziók számában. Az átváltás ütemezett dátuma 2012. február.

Ha nem szeretnéd, hogy a kampányaidat átváltsuk az "Optimalizálás konverziókhoz" hirdetésrotációs beállításra, kérünk, töltsd ki ezt az űrlapot legkésőbb 2012. január 31-ig.

Írta: Andrew Truong
Termékmarketing-menedzser