Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmeteket a januárban megrendezésre kerülő Superweekre, melynek keretein belül egy napot a PPC-nek (pay per click) szentelnek.

A napon több előadást is meghallgathattok a Google munkatársaitól. Heal Edina, a Google Magyaroszág vezetője nyitja a napot, majd Hüseyin Savaş, az EMEA régió mobilos termékspecialistája mutatja be, hogyan tolódik a világ mobil irányba és ez hogyan befolyásolja a Google termékeket. Ismerteti a cég vízióját a mobilhirdetések piacán és bepillantást ad a mobilhirdetések jövőjébe is.

Jérôme Jossin, az érdeklődési kategóriák és remarketing EMEA termékspecialistája arról fog beszélni, hogy a PPC-kampányok célzásának a klasszikuson túl milyen más módjai vannak. Hogyan érhetjük el a felhasználóinkat korábbi magatartásuk alapján, illetve hova fejlődik tovább a mögöttes technológia?

Madarász Márta, a Google Magyarország dublini ügyfélmenedzsere Nemzetközi kampányokról szerzett tapasztalatait osztja meg a közönséggel. Megvilágítja, mire érdemes odafigyelni a terjeszkedés levezénylésekor vagy akár annak megtervezésekor.

Vadász Illés, a budapesti irodából abban szeretne segítséget nyújtani, hogy rövidebb idő alatt többet lehessen elvégezni az AdWords fiókok kezelése során. Az automatizálás különböző fokozatait mutatja be egészen az AdWords API használatáig.

A konferenciára itt tudtok regisztrálni - szeretettel várunk minden érdeklődőt!

Molnár Balázs