Mivel visszajelzéseitek szerint az automatizált szabályoknak még rugalmasabbaknak és hasznosabbnak kell lenniük, két új fejlesztést is bevezettünk: a szabályok számának korlátját 100-ra emeltük, illetve lehetővé tettük a szabályok által végrehajtott módosítások visszavonását.

1. A szabályok korlátozásának 100-ra növelése

A felhasználónként létrehozható szabályok számát 10-ről 100-ra emeltük. Ezáltal könnyedén kipróbálhatod az új szabályokat. Nézz meg gyakori példákat arra vonatkozóan, hogy miként használják hirdetőink az automatizált szabályokat.

2. A szabályok által végrehajtott módosítások visszavonásának lehetősége

Ha egy szabály nem a várt módosításokat hajtja végre, akkor azokat könnyedén visszavonhatod azáltal, hogy a Naplók táblázatban a "Visszavonás" gombra kattintasz. Reméljük, hogy a visszavonási funkció révén nyugodtabban kísérletezhetsz az automatizált szabályokkal. Kipróbálhatsz új stratégiákat néhány nap erejéig, és ha nem vagy elégedett a teljesítménnyel, gyorsan visszaállhatsz a korábbi állapotra. Ha további információt szeretnél a visszavonási funkcióról, tekintsd meg ezt a cikket az AdWords Súgóban.

Még nem használod az automatizált szabályokat?

Az automatizált szabályok funkcióval a megadott feltételek esetén lefutó automatikus szabályokat ütemezhetsz be a fiókban, ami jelentős időmegtakarítást eredményez. Ha kíváncsi vagy a hirdetők által létrehozott népszerű szabálytípusokra, olvasd el ezt a cikket az AdWords Súgóban. Az Automatizált szabályokról az Ad Innovations angol nyelvű webhelyen található további tájékoztatás.

Írta: Andrew Truong, termékmarketing-menedzser