Múlt héten egy új állapotjelző ikont vezettünk be a Hirdetések lapon, amely az egyes hirdetések elfogadási állapotáról és a hirdetésre vonatkozó esetleges irányelv szerinti korlátozásokról szolgáltat információkat. Az új ikon különösen olyan termékek vagy szolgáltatások hirdetései esetén hasznos, amelyek a hirdetési irányelveink korlátozásai miatt csak adott országokban, vagy csak adott kulcsszavak esetén jelenhetnek meg.

Az új állapotjelző ikon használatához a Hirdetések lapon az Állapot oszlopban vidd az egérmutatót a kívánt hirdetés melletti szövegbuborék fölé:




Az állapotikon tájékoztat téged, hogy az adott hirdetés megjelenik-e a szövegbuborékban szereplő alapértelmezett kulcsszó és ország esetén. Ha egy másik megcélzott terület vagy kulcsszó segítségével szeretnéd újradiagnosztizálni a hirdetést, közvetlenül a szövegbuborékból is szerkesztheted a kívánt paramétert.

Az új ikon a már meglévő hirdetésdiagnosztikai eszközöket egészíti ki, például a Kulcsszavak lapon szereplő állapotjelző szövegbuborékot, a több kulcsszó egyidejű diagnosztizálására szolgáló csoportos diagnosztikai funkciót, valamint a Hirdetés-előnézet és -elemzés eszközt.