Talán már észrevetted, hogy AdWords közösségünk egyes tagjai igazi AdWords szakértők. Amellett, hogy aktívan részt vesznek a beszélgetésekben, szívesen segítenek a többi tagnak is, és ez óriási előnyt jelent a közösségnek. Éppen ezért bevezettük az AdWords Kiemelt közreműködők programját, melynek keretein belül megjutalmazzuk őket az erőfeszítéseikért.

A közösség azon tagjai, akik megfelelnek a program követelményeinek, megkapják a Kiemelt közreműködő címet a fórumokban, hogy ezzel is megmutathassák a világnak, hogy ők igazi AdWords szakértők. A cím emellett a következő előnyökkel jár:

  • Profil, amely megjelenik az AdWords Kiemelt közreműködők oldalon
  • Hozzáférés privát fórumokhoz a Google csapat tagjainak részvételével
  • Csatlakozási lehetőség a Megbízható tesztelők programhoz, hogy elsőként próbálhasd ki nagyszerű új funkcióinkat
  • Termékfrissítések közvetlenül az AdWords csapatától
  • Kapcsolat az AdWords-közösség vezetőivel a Google+ webhelyén
  • Részvétel az AdWords-csapat oktatásain
Az említett előnyökön túlmenően 2011-ben meghívtuk kiemelt közreműködőinket a kaliforniai Mountain View-ban található Googleplex központba, hogy részt vegyenek a kiemelt közreműködők találkozóján. Itt a kiemelt közreműködőknek lehetősége nyílt a Google vezetőivel és az AdWords termékmenedzsereivel való beszélgetésre, valamint értékes véleményüket is megoszthatták csapatainkkal.

Kiemelt közreműködőink emellett jogosulttá válnak az éves AdWords Kiemelt közreműködői jelvény webhelyükön való feltüntetésére. A jelvény az AdWordsszel kapcsolatos szakértelmedet jelzi a látogatók számára, így csak azok kaphatják meg, akik igazán figyelemre méltó módon hozzájárultak a Közösség munkájához.

Az AdWords Kiemelt közreműködő jelvény idei jogosultjait már be is jelentettük:

Geiger Tamás, akinek profilját itt tekinheted meg - gratulálunk!

Keresd fel az AdWords közösséget, ha további információt szeretnél az AdWords Kiemelt felhasználó programról (angol nyelvű leírás), és meg szeretnéd ismerni a Kiemelt közreműködőnket.

Radó Tímea
Google AdWords Csapat