Az AdWords új külsejébe nemrég nyújottunk betekintést az angol AdWords blogon, majd összegyűjtöttük a visszajelzéseket és tovább dolgoztunk az új felület fejlesztésén. Az elkövetkező néhány napban megkezdjük az új külsőre való frissítést minden AdWords fiókban.

Az új külső letisztultabb felületet nyújt az újratervezett menükkel, lapfülekkel, navigációval és gombokkal, így az igazán fontos dolgok - mint például adataid - jobban láthatóak. Mérnökeink a legújabb webtechnológiák segítségével tették a felületet látványosabbá és lendületesebbé, figyelmet fordítva arra, hogy az elérhető funkciók a már jól megszokott helyen maradjanak.



Célunk egy áttekinthetőbb és szebb felhasználói élmény biztosítása az összes Google szolgáltatásban. Reméljük, hogy az új AdWords külső is elnyeri majd tetszésedet!

Írta: Greg Rosenberg, AdWords Felhasználói Élmény csapata