Nemrégiben elmagyaráztuk, hogy rendszereink és irányelveink hogyan akadályozzák meg, hogy nemkívánatos hirdetések jelenjenek meg a Google oldalain és máshol. Ezen erőfeszítéseink részeként a hirdetőinkre vonatkozó irányelveinket folyamatosan vizsgáljuk, és biztosítjuk, hogy azok figyelembe vegyék az interneten kialakuló olyan új gyakorlatokat, amelyek negatív hatással lehetnek a felhasználói élményre.

Az AdWords irányelveit folyamatosan frissítjük és egyértelműsítjük, valamint szükség esetén határozottabban betartatjuk őket annak érdekében, hogy felhasználóinknak és üzleti partnereinknek a lehető legjobb élményt biztosítsuk. Irányelveinkben csak idén már több mint 30 frissítést vezettünk be, ma pedig frissítjük a következő területekre vonatkozó AdWords irányelveket is: szoftverarbitrázshirdetői állítások, valamint relevancia, egyértelműség és pontosság. Ezeket a módosításokat azért jelentjük be ma, hogy hirdetőinknek legyen idejük ellenőrizni fiókjaikat, és megbizonyosodhassanak azok megfelelőségéről. A frissítések október 15-én lépnek érvénybe.

Itt részletes információ található a változásokról, valamint a hirdetők tájékozódhatnak arról, hogy hogyan felelhetnek meg az irányelveinknek. Íme egy gyors áttekintés:

·        Megemlítünk számos konkrét példát azokról a hirdetői viselkedésformákról, amelyek gyakran az arbitrázsra jellemzőek (azaz olyan webhelyekre, amelyek elsődleges vagy egyetlen célja a hirdetések megjelenítése).
·        Még világosabbá tettük, hogy a hirdetőknek a hirdetésben teljesen nyíltnak kell lenniük a céloldalon tapasztalható élmény leírásakor.
·        Részletesebbé tettük a hirdetésekbe történő kulcsszóbeillesztésre vonatkozó szabályokat.
·        Átdolgoztuk a szoftverekkel kapcsolatos alapelvekre vonatkozó AdWords irányelveinket annak elősegítéséhez, hogy a felhasználók fontos információhoz jussanak, mielőtt szoftvert töltenek le számítógépükre, valamint annak biztosítására, hogy a szoftver nem kártékony, és könnyen eltávolítható legyen.

Az internet, valamint a hirdetők, megjelenítők és felhasználók alkotta internetes ökoszisztéma folyamatosan fejlődik. Idővel olyan gyakorlatok alakulhatnak ki, amelyek negatív élményt eredményeznek a felhasználóknak. Ezen túlmenően, egyes szereplők egyre kifinomultabban képesek kijátszani az irányelveink tényleges szándékát. A mai napon bevezetett változások egyrészt mindenki számára egyértelműbbé teszik az útmutatásokat, másrészt pedig szigorítják a szabályokat és azok betartatását annak érdekében, hogy az online hirdetési ökoszisztéma tiszta, egységes és a felhasználók számára hasznos legyen. Végeredményben ezekkel a frissített irányelvekkel és a fokozott betartatásukkal mindenki számára biztonságosabb, megbízhatóbb internetes élményt tudunk nyújtani.

Közzétette: Mansi Goel, a globális hirdetési irányelvek vezetője