A továbbfejlesztett kampányok segítségével éppen az adott körülményeiknek megfelelő hirdetéseket jelentethetsz meg a fogyasztók számára, például tartózkodási helyük, a napszak és az általuk használt eszközök alapján anélkül, hogy számos különböző kampányt kellene létrehoznod és kezelned. A legtöbb hirdető számára a frissítés egy egyszerű 3 lépésből álló folyamat. Hirdetőink eddig már több mint 1,5 millió kampányt frissítettek, és kiváló eredményeket értek el.

Új frissítési központ

Ma bemutatjuk frissítési központunkat, amely megkönnyíti a hirdetők számára a frissítést számos kampánnyal kapcsolatban. A frissítési központ segítségével egyszerre több kampányt is frissíthetsz, és néhány kattintással egyesíthetsz kampányokat. A frissítési központ a következő néhány hétben minden fiók számára elérhetővé válik a Kampányok lap bal oldali navigációs sávján.

További információ. 


A frissítési központ kétféleképpen használható.

1. Tömeges frissítés

A tömeges frissítés segítségével gyorsan frissíthetsz egyszerre több olyan kampányt, amelyek nem igényelnek egyesítést. Kampányaidat nem egyenként kell frissítened, hanem több kampányt is kijelölhetsz, amelyekhez választhatsz egy mobilajánlat-korrekciót, majd a forgalombecslések megtekintését követően kevesebb kattintással végezheted el a frissítést.

2. Egyesítés és frissítés

Ha olyan, csak Keresési Hálózaton futó vagy Keresési és Display Hálózaton futó kampányokkal rendelkezel, amelyek hasonló kulcsszavakat és célhelyeket tartalmaznak, a frissítési központ automatikusan felismeri ezeket, és javaslatot tesz egyesítésükre. Ezt követően áttekintheted és módosíthatod a javasolt kampánybeállításokat, hirdetéscsoportokat és bővítményeket az egyesített kampányhoz. Alapértelmezés szerint a hirdetéscsoportok és a költségkeretek kezelése együtt történik. Az elsődleges kampányra érvényes többi kampányszintű beállítás és bővítmény felülírja a másodlagos kampány beállításait és bővítményeit.

Táblázat: az egyesített kampányokkal kapcsolatos beállítások áttekintése

Az új továbbfejlesztett kampányok létrehozását követően javasoljuk, hogy frissítsd bővítményeidet a pontosabb szabályozás, valamint a nagyobb rugalmasság és relevancia érdekében. Érdemes lehet a másodlagos kampányból származó, az egyesítés során kimaradt fontos kulcsszavakat, kizárásokat, bővítményeket, valamint célhelyeket is visszavenni.

Javasoljuk, hogy a csak Keresési Hálózaton futó kampányokat inkább egyenként frissítsd, ahelyett, hogy egyesítenéd őket.

A frissítési eszköz nem támogatja a képes hirdetések egyesítését, a célcsoport szerinti célzási feltételeket, valamint más megjelenítési kampányelemeket. A frissítési központban egy speciális mód is rendelkezésre áll, amelynek segítségével áttekintheted a fiókodban szereplő összes kampányt, így nagyobb rugalmassággal és önállóbban tudod kezelni azokat, ha már kidolgoztál egy stratégiát az egyesítésre és a frissítésre.

Emlékeztetők

2013. július 22-étől kezdődően elkezdjük az összes kampány továbbfejlesztett kampányokra való frissítését. A továbbfejlesztett kampányokra frissítés során, kérjük, oszd meg velünk tapasztalataidat a visszajelzési űrlapon.

Írta: Neil Inala, AdWords termékmenedzser