A hirdetők már több mint 3 millió korábbi kampányt frissítettek továbbfejlesztett kampánnyá. Ha Ön már valamennyi kampányát frissítette, akkor nincs több dolga. Ha fiókjában még vannak korábbi kampányok, akkor ebből a bejegyzésből tájékozódhat, hogy mi fog történni a 2013. július 22-ei kezdettel automatikusan frissített kampányokkal.
 
Automatikus frissítési útvonal
Mindenképpen javasoljuk, hogy minden kampányát még 2013. július 22. előtt frissítse, így azok beállításait Ön adhatja meg. Ha nem frissít, az AdWords rendszer az alábbi alapértelmezett beállítások szerint frissíti a kampányokat.
 
A kampányokat a rendszer az összes új AdWords-kampányhoz hasonlóan konfigurálja, hogy azok az összes eszközön elérjék az ügyfeleket. A továbbfejlesztett kampányok számára mobilajánlat-korrekciót kell beállítani, amely a mobileszközökre vonatkozó ajánlatokat, hirdetési pozíciókat és kattintási mennyiségeket befolyásolja. Az alábbi táblázatban látható, hogy a mobilajánlat-korrekciót a korábbi kampány által célzott eszközöktől függően hogyan állítja be a rendszer. A kampányok automatikus frissítése után bármikor módosíthatja az alapértelmezett mobilajánlat-korrekciót és az egyéb kampánybeállításokat.

 
Korábbi kampány eszközcélzása
Alapértelmezett mobilajánlat-korrekció
Számítógépeket célzó kampányok
Beállítás a hasonló hirdetők ajánlatai alapján.
Csak táblagépeket célzó kampányok
Beállítás a hasonló hirdetők ajánlatai alapján.
Csak mobileszközöket célzó kampányok
+0% (ugyanaz az ajánlat minden eszköz esetében)
Csak táblagépeket és mobileszközöket célzó kampányok
+0% (ugyanaz az ajánlat minden eszköz esetében)

Különleges esetek
A fent leírt kategóriák a korábbi kampányok túlnyomó részét lefedik. Vannak azonban olyan különleges esetek, amelyekben eltérő frissítési beállításokat alkalmazunk, mint például a Google Display Hálózaton futó, ugyanakkor eszközspecifikus célzást használó korábbi kampányok esetén. A különleges esetekkel kapcsolatban az AdWords Súgóban olvashat részletes tájékoztatást.
 
Frissítsen még ma gyorsan és egyszerűen
Ha egy vagy több kampányt frissít, akkor érdemes az AdWords Frissítési központot használni. A szolgáltatás használata egyszerű, és lépésenként végigkalauzolja Önt a folyamaton. Tudjon meg többet, vagy látogassa meg most a Frissítési központot.

Örömmel segítünk!
Szeretnénk, ha sikereket érne el az AdWords használatával, ezért kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, ha segítségre van szüksége a továbbfejlesztett kampányokra történő frissítés során. A továbbfejlesztett kampányok sikeres használatával kapcsolatos további részletekért, tippekért és forrásokért tekintse meg a súgócikkeket és a továbbfejlesztett kampányok weboldalát.


Írta: Sridhar Ramaswamy, mérnöki tevékenységekért felelős alelnök