Az emberek mindig szeretik, ha a megfelelő pillanatban jutnak lényeges információkhoz – akár egy termékkel kapcsolatos kulcsszavakra keresnek rá, akár szorosan kapcsolódó tartalmakat olvasnak nem keresőmotor jellegű webhelyeken. Novembertől új módszert kínálunk a hirdetőknek az emberek eléréséhez, miközben a Google szolgáltatásait használják és az internetet böngészik: ez a Keresési Hálózat és választott Display. 

A Keresési Hálózat és választott Display kampánytípus kiterjeszti keresési kampányaid elérését a Google Display Hálózatra. A Display Hálózat a globális online közönség 90%-át éri el (comScore, 2013. szeptember), és 2 millió megjelenítő webhelyet tartalmaz. Könnyen frissítheted jelenlegi kampányaidat Keresési Hálózat és választott Display típusúra. Pár lépéssel és külön adminisztráció nélkül 15%-kal több ügyfelet érhetsz el*, ha hirdetéseidet a megfelelő pillanatban jeleníted meg a keresések során és az interneten. 

Mennyiben különbözik ez a régi kampánytípustól? 

A keresési kampányok elérésének kibővítése mellett ez az új kampánytípus jobb eredményeket ér el a Display Hálózaton, mint a régi Keresési és Display Hálózat kampánytípus.   A Keresési Hálózat és választott Display továbbfejlesztett jelölőket és módszereket használ hirdetéseid minden valószínűség szerinti legjobban teljesítő idejének és helyének előrejelzéséhez, és jobban meg tudja határozni a megjelenítés legjobb pillanatát. Ez azt jelenti, hogy hirdetésed nagyobb valószínűséggel jelenik meg kevesebb számú jövőbeli vásárlónak, akik viszont nagyobb eséllyel érdeklődnek ajánlataid iránt. A régi kampánytípussal összehasonlítva a kezdeti tesztek szerint a hirdetők átlagosan 35%-kal magasabb átkattintási arányt érnek el, és 35%-kal csökken a vásárlásonkénti költség a Keresési Hálózat és választott Display kampányuk Display hálózati részén.*  

Mikor érdemes használni az új Keresési Hálózat és választott Display kampánytípust? 

 • Ha Csak Keresési Hálózat típusú kampányokat futtatsz, érdemes megfontolnod az új kampánytípus kipróbálását a megnövelt jó minőségű forgalomhoz úgy, hogy ez nem jár együtt további adminisztrációval. Amikor engedélyezed a Keresési Hálózat és választott Display típust, keresési hirdetéseid megjelennek majd mind a Google szolgáltatásaiban, mind pedig a releváns kulcsszókat tartalmazó oldalakon, az interneten. Kampányod nagyobb része továbbra is a Keresési Hálózaton fut majd, de a Display Hálózaton is lesznek jól teljesítő elhelyezések. 

•Ha már futtatsz meglévő Keresési és Display Hálózat típusú kampányokat, fontold meg az áttérést a Keresési Hálózat és választott Display típusra a jobb megtérülés elérése érdekében.*   

Ha jelenleg külön futtatsz Keresési Hálózaton, valamint Display Hálózaton megjelenő kampányokat, akkor érdemes szétválasztva hagynod azokat a jobb ajánlattételi, költségkeret-kezelési és célzási rugalmasság érdekében.   

Frissítés „Keresési Hálózat és választott Display” kampánytípusra 

A Keresési Hálózat és választott Display jelenleg a legjobb lehetőség azon hirdetők számára, akik egy kampányon belül futtatnak a Keresési és a Display Hálózaton megjelenő hirdetéseket. Így a mai nappal kezdődően és a következő pár hét során eltávolítjuk a Keresési és Display Hálózat kampánytípust az AdWords felületéről, és javasoljuk hirdetőinknek kampányaik átváltását Keresési Hálózat és választott Display típusúra. Létrehoztunk egy gyors munkafolyamatot az AdWords felületén, amely megkönnyíti az átállást. Lépésenként útmutatókat is elérhetsz az AdWords Súgóban. Keresd fel ezt az oldalt, ha többet kívánsz tudni. 

 – Közzétette: Ahmad Anvari (termékmenedzser)    

 *A kezdeti tesztek szerint az átlagos hirdetők 35%-kal magasabb átkattintási arányt és 35%-kal alacsonyabb CPA-t tapasztalnak az új „Keresési Hálózat és választott Display” kampányok Display hálózati részén a már létező „Keresési és Display Hálózat” kampányokhoz képest.  A kezdeti tesztek szerint az átlagos ügyfél 10-15%-os konverziónövekedést tapasztal a „Csak Keresési Hálózat” kampányokhoz képest. Az egyes kampányok egyedi teljesítménye eltérő lehet.