2010-es debütálása óta a TrueView-formátum lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy megszabaduljanak az időkorlátoktól, növeljék a megtekintések számát a feliratkozott megtekintések révén, és csak akkor fizessenek, ha a felhasználók úgy döntenek, hogy megnézik videohirdetéseiket. Ezeknek az előnyöknek köszönhetően a TrueView hirdetési rendszer a felhasználókat a megfelelő hirdetésekhez irányítja, és lehetővé teszi az alkotóknak, hogy bevételszerzésre használják tartalmaikat. Mivel küldetésünknek érezzük, hogy segítsünk a hirdetőknek az online videó előnyeinek kihasználásában, ma bejelentjük, hogy hamarosan bevezetendő fejlesztésünk nemcsak egyszerűbbé, de hatékonyabbá is teszi a TrueView-t.

Április 15-étől a három TrueView formátum helyett csak kettő lesz: a videóba ágyazott TrueView és a megjelenítési TrueView. Ezzel hatékonyan, egy formátumban egyesítjük a keresési és a megjelenítési TrueView formátumot. Az új formátum neve megjelenítési TrueView.

A kampányok létrehozásának és kezelésének egyszerűsítésén felül ez a változás a következőket is jelenti:
       A TrueView szolgáltatást a felhasználó és a hirdetés interakciójának módja köré szervezi (tartalom előtti videohirdetésként való megtekintéssel vagy indexképre kattintással), nem pedig a hirdetés megjelenési helye szerint.
       Tudatja velünk, hol szeretnéd megjelentetni hirdetéseidet kampányszinten – YouTube-videók, YouTube-keresés, Google Display Hálózat –, és az adott kampányban szereplő összes hirdetés az általad kiválasztott hálózatokon fut majd.
       Relevánsabb hirdetéseket ad ki a YouTube keresőoldalán. Ahogyan a videóba ágyazott hirdetéseket különböző demográfiai adatokkal vagy más jellemzőkkel rendelkező közönségek elérésére használhatod, most a YouTube keresőoldalakon futó megjelenítési hirdetéseket is ugyanezekhez a paraméterekhez igazíthatod a kulcsszavakon felül.

Mit kell tenned?
2014. április 15-étől minden új videokampány új kampánybeállításokat és egyszerűsített hirdetésformátumokat használ. Ugyanakkor elérhetővé válik a frissítőközpont is, ahol minden meglévő kampány frissíthető az új funkciókkal. Május 15-étől kezdve minden kampány automatikusan frissül.

Meggyőződésünk, hogy ez a módosítás még hatékonyabb eszközzé teszi majd a TrueView-t, amely a videók előnyeinek kiaknázásával segít neked márkád építésében. További tudnivalókat súgócikkünkben találsz.


Közzétette: Ryo Akasaka, termékmenedzser, AdWords Videóhoz