Az emberek online élik az életüket, és új módokon lépnek kapcsolatba a vállalkozásával a hirdetése láttán. Az okostelefonokon útközben keresnek termékeket és szolgáltatásokat, majd azonnal hívást is kezdeményezhetnek. A mobilokon keresők 70 százaléka közvetlenül a keresési eredményekből hívja a vállalkozást.[1]

Ma bemutatjuk a hívást kezdeményező kampányokat, a potenciális vásárlók elérését szolgáló új és egyszerű módszert, amely ott jeleníti meg az Ön telefonszámát, vállalatának a leírását és a Hívás gombot, ahol a felhasználók böngésznek.

Kifejezetten olyan vállalkozásoknak készült, amelyeknek a hívások fontosabbak, mint a webhelykattintások

A hívást kezdeményező kampányok csak olyan mobileszközökön jelennek meg, amelyekkel telefonhívást lehet indítani. Ez azt jelenti, hogy minden egyes kifizetett kattintás hívást jelenthet a vállalkozásának.


Ajánlattétel kizárólag telefonhívásokra

Mivel minden kattintás közelebb visz egy telefonhíváshoz, így ajánlattételi stratégiát dolgozhat ki a hívásokra vonatkozó CPA vagy ROAS céljaihoz. Ezzel maximalizálhatja a vállalkozásának hívásait.

„Ügyfeleink egyre többször hívnak fel minket a mobileszközükről, hogy biztosítási árajánlatot kérjenek. A hívást kezdeményező hirdetésekben az a jó, hogy a hívás értéke alapján tudunk ajánlatot tenni, így meg tudunk felelni azoknak a ROI céloknak, amelyeket a telefonon történő értékesítéseknek adtunk meg.”
Jason Johnson
Marketingigazgató, Clearlink Insurance


Telefonhívásokra való összpontosítás: hirdetések személyre szabása és a cselekvésre való ösztönzés egy eszközben

Személyre szabhatja a hívásra ösztönző hirdetéseit olyan szövegekkel, mint például „beszéljen még ma a szakértőnkkel”, vagy „hívjon fel egy megbeszélés egyeztetéséhez”, így az ügyfelek anélkül érhetik el a vállalkozását, hogy meg kellene látogatniuk a webhelyét. 

A BizLab – egy nemzetközi telekommunikációs cég – a legtöbb konverziót telefonon keresztül éri el, mellőzve az internetet. „Az új, hívást kezdeményező hirdetések növelték a hívások számát és a konverziós arányt azáltal, hogy a „hívjon most” típusú, pusztán telefonhívást kezdeményező hirdetésekkel mobileszközöket céloznak meg.”
Catherine Wilson
Vezető PPC elemző, BizLab

Egy vezető internetszolgáltató  amely hívást kezdeményező kampányokkal teremt gyorsan és egyszerűen kapcsolatot az ügyfelek és az értékesítési csapat között  így nyilatkozott: „Mivel a cselekvésre ösztönzés egyetlen eszköze a telefonhívás, a hívást kezdeményező hirdetésekkel javítható a vásárlás élménye azáltal, hogy nem kell meglátogatni a webhelyünket. A hirdetések köszönhetően az ügyfelek úgy vásárolhatják meg a kívánt terméket, hogy közvetlenül az értékesítési központunkat hívják fel. A jobb vásárlási élmény, a hívások, valamint az eladások növekedése előnyös mind a fogyasztó, mind a hirdető számára.”
Josh Leibner
A Red Ventures, a Nagyvállalatok marketingpartnere Fizetett keresésekért felelős igazgatója


További információ

Ha hívást kezdeményező hirdetések létrehozásához jelenleg hívásbővítményeket használ, akkor az AdWords Súgóban további információt találhat a hívást kezdeményező hirdetésekre való frissítésről.


Közzétette: Amit Agarwal, AdWords-termékmenedzser



*****************


[1] Google/Ipsos, The Role of Click to Call in the Path to Purchase, 2013. szeptember