A múlt év végén bevezettük az AdWords Szerkesztő 11.0-s verzióját, amely az addigi legjelentősebb frissítést jelentette az eszköz 2006-os megjelenése óta. Ma újabb izgalmas frissítést teszünk közzé, amely globálisan, az AdWords Szerkesztő összes hirdetője számára hozzáférhető. Ez a verzió sok egyéb újdonság mellett bevezeti a címkék, a bővített URL-ek, valamint a hívást kezdeményező és a mobilalkalmazásokban elhelyezett hirdetések teljes támogatását. A következőkben részletesen bemutatjuk az újdonságokat.

Címkék

A felhasználói visszajelzések hatására az AdWords Szerkesztő mostantól teljes mértékben támogatja a címkék használatát. A címkék a fiókban található objektumok – például a kampányok és a kulcsszavak – csoportba rendezésének hatékony eszközei, amelyek lehetővé teszik, hogy gyorsan és egyszerűen szűrhesse ki a vállalkozás szempontjából legrelevánsabb adatokat, majd készíthessen a segítségükkel jelentéseket.

Mostantól az AdWords Szerkesztő megosztott könyvtárában található Címkék lapon új címkéket hozhat létre, illetve szerkesztheti vagy törölheti a meglévőket. A címkéket a megfelelő adatnézetben a kiválasztott kampányokhoz, hirdetéscsoportokhoz vagy kulcsszavakhoz társíthatja, és ugyanitt el is távolíthatja őket. A címkék emellett nézetszűrőként is használhatók, továbbá lehetséges a velük kapcsolatos fiókmódosítások exportálása, illetve importálása.




Bővített URL-ek

Az év elején bevezettük a bővített URL-eket, amelyek segítségével idő takarítható meg az URL-nyomkövetési adatok kezelése során, csökkenthető a webhely Google általi feltérképezésének a gyakorisága, továbbá hozzáférhetővé válnak az új ValueTrack- és egyedi nyomon követési paraméterek. Szeretnénk megkönnyíteni az új rendszerre való, július 1-jei határidejű áttérést, ezért a rendszer támogatja a bővített URL-eket. Most már az AdWords Szerkesztő segítségével is bővítheti a cél-URL-eket, majd ezt követően tömegesen kezelheti a végső URL-eket és a követősablonokat. Az URL-ek bővítésével kapcsolatban ebben a súgócikkben olvashat részletes információt.

Hívást kezdeményező hirdetések

A hívást kezdeményező hirdetések jóvoltából a mobileszközöket használó fogyasztók egyszerűen és közvetlenül kapcsolatba léphetnek a vállalkozással telefonon. Mostantól az AdWords Szerkesztőben is létrehozhatja és kezelheti ezeket a hirdetéseket.

Hirdetések mobilalkalmazásokban

A hirdetések mobilalkalmazásokban történő megjelenítésével azt az egyre növekvő felhasználói réteget is megszólíthatja, amelynek tagjai előszeretettel játszanak, hallgatnak zenét, illetve töltik a szabadidejük egy részét mobileszközöket használva. A „Kulcsszavak és célzás” területen meghatározhatja, hogy mely alkalmazáskategóriákban kíván hirdetéseket megjeleníteni. Egyes alkalmazásokat (vagy elhelyezéseket) és olyan mobilalkalmazás-kategóriákat is kiválaszthat, mint például a játékok és a vásárlás.

Szülői állapot és egyéni érdeklődési szegmensek a GDN hálózaton

A demográfiai célzás lehetővé teszi, hogy olyan potenciális ügyfeleket érjen el a Google Display Hálózaton (GDN-en) keresztül, akik valószínűsíthetően egy bizonyos demográfiai csoportba tartoznak. A nem és az életkor mellett ezentúl az ügyfelek szülői állapotát is figyelembe veheti a célzás során.

A Közönségek területen ezentúl egyéni érdeklődési szegmensek is megadhatók. Az egyéni érdeklődési szegmensek segítségével saját, a vállalkozás profiljának megfelelő érdeklődési szegmenseket hozhat létre, melyek segítségével a kínált termékek és szolgáltatások iránt érdeklődő ügyfeleket érheti el.

És ez még csak a kezdet...

Az AdWords Szerkesztő legújabb verziója mindezek mellett továbbfejlesztett keresősávval, kiterjesztett honosítási támogatással és még kényelmesebben használható kezelőfelülettel várja a felhasználókat. Az új funkciókról ebben a súgócikkben olvashat részletes információt.

Frissítsen az AdWords Szerkesztő 11.1-es verziójára!


Közzétette: Geoff Menegay, az AdWords Szerkesztő termékmenedzsere