A különböző pénznemben megadott CPC/CPM-ajánlatok versenye az AdWords-aukcióban
2009. január 29.

Ritkán merül fel a kérdés, de jó tudni például abban az esetben, ha az AdWords-hirdetéseinket külföldre célozzuk, és a forinttól eltérő pénznemben használt fiók hirdetéseivel kell versenyeznünk.
A különféle pénznemben futtatott hirdetések rangsorolásához minden CPC- és a CPM-ajánlatot közös nevezőre kell hoznunk, méghozzá a lehető legkisebb kerekítéssel. Ezt az AdWords úgy végzi, hogy az ajánlatokat az amerikai dollár egy százezred részében kifejezett mikropénznemre váltja át. Az átváltáshoz napi frissítésű árfolyamadatokat kapunk a Citibanktól, és az eladási és a vételi árfolyamok átlaga alapján állapítjuk meg az aktuális árfolyamot.
1 megjegyzés :
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.
Vannak Adsense blokkok az oldalaimon, és a többi Adsense megjelenítő nevében is köszönöm, hogy promotáljátok a hálózatot! Várom a többi posztot is.
VálaszTörlés