Az új kezelőfelület egyik legfőbb célja, hogy biztosítsa a kampányok hatékonyabb kezelését. Emellett elérhetővé kívántuk tenni a többi Google terméknél megszokott kényelmi funkciókat is, amilyenek például a billentyűkódok. Ahogyan a Gmailben, az AdWords felületén is az egér használata nélkül, gyorsan navigálhatsz. Az új AdWords kezelőfelület számos billentyűkódot kínál:


Általános navigáció
  • g, majd o: Ugrás a Minden online kampány oldalra
  • g, majd c: Ugrás a Kampányok lapra
  • g, majd r: Ugrás a Hirdetéscsoportok lapra
  • g, majd k: Ugrás a Kulcsszavak lapra
  • g, majd n: Ugrás a Hálózatok lapra
  • g, majd a: Ugrás a Hirdetések lapra
  • g, majd s: Ugrás a Beállítások lapra

Navigálás és műveletek a táblázatokban
  • j/k: Következő/előző sor az elsődleges adatok táblázatában
  • x: Aktuális sor kijelölése (több sor esetén shift+x)
  • e: Szerkesztés
  • p: Szüneteltetés
  • n: Engedélyezés
  • d: Törlés
  • l: Letöltés

Hirdetéscsoportok és kulcsszavak szerkesztése:
  • e: Kijelölt sorok szerkesztése
  • Ctrl + kurzorbillentyűk: Mozgás a szerkeszthető mezők között
  • Ctrl + s: Változtatások mentése
  • Esc: Kilépés a szerkesztési módból

Ha elfelejtesz egy billentyűkódot, akkor azt bármikor megtalálhatod a fiók bal alsó részén található Súgó modul segítségével: