Billentyűkódok használata az AdWords új kezelőfelületén
2009. június 25.
Az új kezelőfelület egyik legfőbb célja, hogy biztosítsa a kampányok hatékonyabb kezelését. Emellett elérhetővé kívántuk tenni a többi Google terméknél megszokott kényelmi funkciókat is, amilyenek például a billentyűkódok. Ahogyan a Gmailben, az AdWords felületén is az egér használata nélkül, gyorsan navigálhatsz. Az új AdWords kezelőfelület számos billentyűkódot kínál:
Általános navigáció
- g, majd o: Ugrás a Minden online kampány oldalra
- g, majd c: Ugrás a Kampányok lapra
- g, majd r: Ugrás a Hirdetéscsoportok lapra
- g, majd k: Ugrás a Kulcsszavak lapra
- g, majd n: Ugrás a Hálózatok lapra
- g, majd a: Ugrás a Hirdetések lapra
- g, majd s: Ugrás a Beállítások lapra
Navigálás és műveletek a táblázatokban
- j/k: Következő/előző sor az elsődleges adatok táblázatában
- x: Aktuális sor kijelölése (több sor esetén shift+x)
- e: Szerkesztés
- p: Szüneteltetés
- n: Engedélyezés
- d: Törlés
- l: Letöltés
Hirdetéscsoportok és kulcsszavak szerkesztése:
- e: Kijelölt sorok szerkesztése
- Ctrl + kurzorbillentyűk: Mozgás a szerkeszthető mezők között
- Ctrl + s: Változtatások mentése
- Esc: Kilépés a szerkesztési módból
Ha elfelejtesz egy billentyűkódot, akkor azt bármikor megtalálhatod a fiók bal alsó részén található Súgó modul segítségével:

Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.