Új elemzési eszközök az AdWordsben, a Kampányok lapon
2010. február 12.
Az utóbbi hónapokban új módszereket vezettünk be a kampányadatok elemzésére és csoportosítására. Miközben újabb és újabb adattípusokat mutattunk be, szeretnénk biztosak lenni abban, hogy a jelentések vezérlői egyszerűen elérhetők. Ezért mostantól egy új elemzési eszköztár látható az AdWords-fiók Kampányok lapján. Ezen az eszköztáron összegyűjtöttük a "Szűrő és nézetek" és a "További műveletek" menü legfontosabb parancsait, amelyeket ezentúl megtalálhatsz az egyes adattáblák fölött:
Az eszköztár segítségével bármely lapon szűrheted az éppen megtekintett adatokat, vagy testre szabhatod az oszlopokat. Ezenkívül a "Lebontás" funkció segítségével fontos információkhoz juthatsz a különböző hálózatok vagy időszakok teljesítményéről:
Az eszköztáron a szüneteltetett vagy törölt kampányok és hirdetéscsoportok megjelenítésére vagy elrejtésére szolgáló vezérlők is megtalálhatók:
A keresési lekérdezéssel és az elhelyezések teljesítményével kapcsolatos népszerű jelentéseknek a Kampányok lapra való integrálásához hasonlóan az új eszköztár bevezetésével is az a reményünk, hogy hatékonyabbá válik a jelentéskészítés, és segítségével a legtöbbet hozhatod ki az AdWords-kampányaidból.
1 megjegyzés :
Kérünk mindenkit, hogy csak a poszthoz kapcsolódóan kommentezzetek. Konkrét AdWords- vagy Analytics-fiókkal kapcsolatos kérdéseket az ügyfélszolgálatunk tud megválaszolni, amely a súgóból érhető el. Emellett várjuk a kérdéseket az AdWords Fórumon is. Köszönjük.
Szerintem azon a "minden engedélyezett kampányok" rész nem túl magyaros, meg hosszú is. Oldalt tök jók az ikonok, abból kéne több a szöveges megfogalmazások helyett. De igy streamlineoltabb lett az egész, jó irány :)
VálaszTörlés